Tíz tonna állateledellel támogatja a Lidl a menhelyi kisállatokat
Vásárlói közreműködésével összesen közel 10 ezer kilogramm állateledellel támogatja a NOÉ Állatotthon Alapítványt és a REX Kutyaotthon Alapítványt a Lidl Magyarország. Az idei, kilencedik Telitálka kampány keretében így mintegy több száz menhelyi kisállat ellátásához járul hozzá a vállalat.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/05/Telita%CC%81lka_2022-1024x768.jpg)
5 millió forint értékű állateledelt adományoztak a NOÉ Állatotthonnak és a REX Kutyaotthonnak
A Telitálka kezdeményezés – a hátrányos helyzetű gyermekek és családtagjaik megsegítése mellett – az áruházlánc társadalmi felelősségvállalásának fontos eleme. Az évről-évre megújuló program során a vállalat mindig szórakoztató módon hívja fel követői és vásárlói figyelmét arra, hogy az állattartás komoly felelősséggel jár. Idén a „Felelős kirakós – Legyél Te is gondos gazdi!” elnevezéssel meghirdetett kampány fő témája az volt, hogy a felelős állattartásnak része kell legyen az is, hogy előre megismerjük a választott kiskedvencünk legfőbb tulajdonságait, így az érkezésekor már tudjuk, mire számíthatunk. A kihívásban 5 különböző kutyafajtát ábrázoló grafikákból készült puzzle-okat kellett kirakni, a képek mellett pedig bemutatták az 5 kutyafajta főbb jellemvonásait is. Így a játékosok összeköthették a kellemeset a hasznossal, és játék közben „tanulhattak”, sőt, minden egyes megoldott feladvánnyal hozzájárultak a menhelyi állatok ellátásához.
„A „Felelős kirakós – Legyél te is gondos gazdi!” elnevezésű játékunkban nagyon sokan tették próbára magukat és több mint 50 ezer játékot játszottak le. Nagyon örülünk annak, hogy ilyen népszerű volt az idei kampányunk, aminek köszönhetően, vállalásunk értelmében összesen 5 millió forint értékű állateledelt adományozunk a NOÉ Állatotthonnak és a REX Kutyaotthonnak”
– mondta el Tőzsér Judit, vállalati kommunikációs cégvezető.
Az áruházlánc 2016-ban indította el Telitálka kezdeményezését, hogy a rendelkezésére álló eszközökkel segíthessen a nehéz sorsú állatokon. A vállalat vásárlói összefogással így a minőségi állateledel biztosítása révén megkönnyíti az Alapítványok számára, hogy az erre szánt forrásokat másra, például az állatok egészségügyi kezelésére fordíthassák, és még több kisállat kapjon esélyt az örökbefogadásra.
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi vezető helyét a Lidl
Immár negyedik alkalommal kezdődik a Lidl-lánccal a Trade magazin FMCG…
Tovább olvasom >Már egy évtizede partnerségben a magyar borászatokkal
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >Tovább bővül a Lidl Magyarország kommunikációs eszköztára
Tovább bővül a Lidl Magyarország kommunikációs eszköztára és ezzel egyidejűleg…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >