Tíz tonna állateledellel támogatja a Lidl a menhelyi kisállatokat
Vásárlói közreműködésével összesen közel 10 ezer kilogramm állateledellel támogatja a NOÉ Állatotthon Alapítványt és a REX Kutyaotthon Alapítványt a Lidl Magyarország. Az idei, kilencedik Telitálka kampány keretében így mintegy több száz menhelyi kisállat ellátásához járul hozzá a vállalat.

5 millió forint értékű állateledelt adományoztak a NOÉ Állatotthonnak és a REX Kutyaotthonnak
A Telitálka kezdeményezés – a hátrányos helyzetű gyermekek és családtagjaik megsegítése mellett – az áruházlánc társadalmi felelősségvállalásának fontos eleme. Az évről-évre megújuló program során a vállalat mindig szórakoztató módon hívja fel követői és vásárlói figyelmét arra, hogy az állattartás komoly felelősséggel jár. Idén a „Felelős kirakós – Legyél Te is gondos gazdi!” elnevezéssel meghirdetett kampány fő témája az volt, hogy a felelős állattartásnak része kell legyen az is, hogy előre megismerjük a választott kiskedvencünk legfőbb tulajdonságait, így az érkezésekor már tudjuk, mire számíthatunk. A kihívásban 5 különböző kutyafajtát ábrázoló grafikákból készült puzzle-okat kellett kirakni, a képek mellett pedig bemutatták az 5 kutyafajta főbb jellemvonásait is. Így a játékosok összeköthették a kellemeset a hasznossal, és játék közben „tanulhattak”, sőt, minden egyes megoldott feladvánnyal hozzájárultak a menhelyi állatok ellátásához.
„A „Felelős kirakós – Legyél te is gondos gazdi!” elnevezésű játékunkban nagyon sokan tették próbára magukat és több mint 50 ezer játékot játszottak le. Nagyon örülünk annak, hogy ilyen népszerű volt az idei kampányunk, aminek köszönhetően, vállalásunk értelmében összesen 5 millió forint értékű állateledelt adományozunk a NOÉ Állatotthonnak és a REX Kutyaotthonnak”
– mondta el Tőzsér Judit, vállalati kommunikációs cégvezető.
Az áruházlánc 2016-ban indította el Telitálka kezdeményezését, hogy a rendelkezésére álló eszközökkel segíthessen a nehéz sorsú állatokon. A vállalat vásárlói összefogással így a minőségi állateledel biztosítása révén megkönnyíti az Alapítványok számára, hogy az erre szánt forrásokat másra, például az állatok egészségügyi kezelésére fordíthassák, és még több kisállat kapjon esélyt az örökbefogadásra.
Kapcsolódó cikkeink
CSR Hungary: díjak a legjobbaknak
2024-ben immár 17. alkalommal került sor a Magyar Üzleti Felelősség…
Tovább olvasom >A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt
Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra…
Tovább olvasom >Több millió forintot osztott szét az Alza.hu
Ahogy 2021 óta minden évben, tavaly karácsonykor is jelentős összeget…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >