Tíz tonna állateledellel támogatja a Lidl a menhelyi kisállatokat
Vásárlói közreműködésével összesen közel 10 ezer kilogramm állateledellel támogatja a NOÉ Állatotthon Alapítványt és a REX Kutyaotthon Alapítványt a Lidl Magyarország. Az idei, kilencedik Telitálka kampány keretében így mintegy több száz menhelyi kisállat ellátásához járul hozzá a vállalat.

5 millió forint értékű állateledelt adományoztak a NOÉ Állatotthonnak és a REX Kutyaotthonnak
A Telitálka kezdeményezés – a hátrányos helyzetű gyermekek és családtagjaik megsegítése mellett – az áruházlánc társadalmi felelősségvállalásának fontos eleme. Az évről-évre megújuló program során a vállalat mindig szórakoztató módon hívja fel követői és vásárlói figyelmét arra, hogy az állattartás komoly felelősséggel jár. Idén a „Felelős kirakós – Legyél Te is gondos gazdi!” elnevezéssel meghirdetett kampány fő témája az volt, hogy a felelős állattartásnak része kell legyen az is, hogy előre megismerjük a választott kiskedvencünk legfőbb tulajdonságait, így az érkezésekor már tudjuk, mire számíthatunk. A kihívásban 5 különböző kutyafajtát ábrázoló grafikákból készült puzzle-okat kellett kirakni, a képek mellett pedig bemutatták az 5 kutyafajta főbb jellemvonásait is. Így a játékosok összeköthették a kellemeset a hasznossal, és játék közben „tanulhattak”, sőt, minden egyes megoldott feladvánnyal hozzájárultak a menhelyi állatok ellátásához.
„A „Felelős kirakós – Legyél te is gondos gazdi!” elnevezésű játékunkban nagyon sokan tették próbára magukat és több mint 50 ezer játékot játszottak le. Nagyon örülünk annak, hogy ilyen népszerű volt az idei kampányunk, aminek köszönhetően, vállalásunk értelmében összesen 5 millió forint értékű állateledelt adományozunk a NOÉ Állatotthonnak és a REX Kutyaotthonnak”
– mondta el Tőzsér Judit, vállalati kommunikációs cégvezető.
Az áruházlánc 2016-ban indította el Telitálka kezdeményezését, hogy a rendelkezésére álló eszközökkel segíthessen a nehéz sorsú állatokon. A vállalat vásárlói összefogással így a minőségi állateledel biztosítása révén megkönnyíti az Alapítványok számára, hogy az erre szánt forrásokat másra, például az állatok egészségügyi kezelésére fordíthassák, és még több kisállat kapjon esélyt az örökbefogadásra.
Kapcsolódó cikkeink
A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt
Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra…
Tovább olvasom >Itthon és külföldön is egyre népszerűbbek a magyar gyorsfagyasztott zöldségek és gyümölcsök
A magyar gyorsfagyasztott zöldségek és gyümölcsök iránti kereslet mind belföldön,…
Tovább olvasom >CSR Hungary: díjak a legjobbaknak
2024-ben immár 17. alkalommal került sor a Magyar Üzleti Felelősség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >