Tíz százalékos árbevétel növekedés a Co-op láncnál
Az ötezer boltot üzemeltető lánc tovább erősíti frissáru kínálatát, miután a piaci tendenciák is igazolták a néhány éve meghatározott üzleti stratégia helyességét. Ma már a forgalom fele ebből a szegmensből kerül ki.
Az év első négy
hónapjában ugyan nőtt az árbevétel a
Co-opnál, de az eladott árumennyiség a tavalyi
szinten maradt. A hálózat idén tovább
bővül, csaknem 3 milliárd forintos beruházással
tíz, egyenként mintegy 700 négyzetméteres
zöldmezős beruházásban létesülő
üzletet építenek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >