Tíz százalékos árbevétel növekedés a Co-op láncnál
Az ötezer boltot üzemeltető lánc tovább erősíti frissáru kínálatát, miután a piaci tendenciák is igazolták a néhány éve meghatározott üzleti stratégia helyességét. Ma már a forgalom fele ebből a szegmensből kerül ki.
Az év első négy
hónapjában ugyan nőtt az árbevétel a
Co-opnál, de az eladott árumennyiség a tavalyi
szinten maradt. A hálózat idén tovább
bővül, csaknem 3 milliárd forintos beruházással
tíz, egyenként mintegy 700 négyzetméteres
zöldmezős beruházásban létesülő
üzletet építenek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Temu már az európai élelmiszerpiacot is célba vette
Egyre komolyabb fenyegetést jelent az európai kiskereskedelem számára a kínai…
Tovább olvasom >Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Fagykár fenyegeti a Nutellát: drasztikusan drágul a török mogyoró
Súlyos tavaszi fagyok sújtották Törökországot, a világ legnagyobb mogyorótermelőjét, ami…
Tovább olvasom >