Tíz százalékos árbevétel növekedés a Co-op láncnál
Az ötezer boltot üzemeltető lánc tovább erősíti frissáru kínálatát, miután a piaci tendenciák is igazolták a néhány éve meghatározott üzleti stratégia helyességét. Ma már a forgalom fele ebből a szegmensből kerül ki.
Az év első négy
hónapjában ugyan nőtt az árbevétel a
Co-opnál, de az eladott árumennyiség a tavalyi
szinten maradt. A hálózat idén tovább
bővül, csaknem 3 milliárd forintos beruházással
tíz, egyenként mintegy 700 négyzetméteres
zöldmezős beruházásban létesülő
üzletet építenek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >