Tíz százalékos árbevétel növekedés a Co-op láncnál
Az ötezer boltot üzemeltető lánc tovább erősíti frissáru kínálatát, miután a piaci tendenciák is igazolták a néhány éve meghatározott üzleti stratégia helyességét. Ma már a forgalom fele ebből a szegmensből kerül ki.
Az év első négy
hónapjában ugyan nőtt az árbevétel a
Co-opnál, de az eladott árumennyiség a tavalyi
szinten maradt. A hálózat idén tovább
bővül, csaknem 3 milliárd forintos beruházással
tíz, egyenként mintegy 700 négyzetméteres
zöldmezős beruházásban létesülő
üzletet építenek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >