Tíz százalékkal nőtt a dm Kft. forgalma
Tíz százalékkal, 277 millió euróról 302 millió euróra nőtt a dm Kft. magyarországi forgalma a 2016/17-es gazdasági évben – tájékoztatta a cég közleményben csütörtökön az MTI-t.
A tájékoztatás szerint a konszern összes forgalma 10 milliárd euró volt az elmúlt gazdasági évben, amely a tavalyihoz képest 5,7 százalékos emelkedést jelent. Ezen belül ugyanebben az időszakban az osztrák anyavállalathoz tartozó társországokban, így Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában, Bosznia-Hercegovinában, Romániában, Bulgáriában és Macedóniában 8,62 százalékkal 2,4 milliárd euróra nőtt a forgalom.
Kiemelték, hogy dm csoportnak 3464 üzlete van. Az elmúlt üzleti év végén Magyarországon 259 drogériát üzemeltetett, amelyből idén 44 boltot újítottak fel vagy bővítettek, 6 új üzletet nyitottak, és kettőt zártak be. Az üzletek modernizálása a jövő gazdasági évben is folytatódik, és 11 új drogéria nyitását tervezi a dm.
A cégcsoportnak ugyanebben az időszakban több, mint 59 ezer alkalmazottja volt, ebből 2810-re nőtt a Magyarországon foglalkoztatottak száma, amely egy évvel korábban 2429 volt.
Közölték azt is, hogy májusban megépült a dm központja Olaszországban, és a cég expanziós terjeszkedése 6 észak-olasz régióban 2018 első felére várható. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >A dm tovább bővítette Együtt a babákért elnevezésű jótékonysági programját
A dm drogéria idén is megszervezte Együtt a babákért programját,…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >