Tíz kategóriában adták át idén a VinCE Awards-díjakat
Tíz kategóriában ismerték el a magyarországi borvilág kimagasló teljesítményeit a VinCE magazin által két éve alapított VinCE Awards-díjjal, amelyet pénteken adtak át a 8. VinCE Budapest Wine Show szakmai nyitónapján.
A VinCE magazin tizenkét éve meghatározó szerepet vállal a hazai boréletben, tesztjein rendszeresen értékel borokat. A VinCE Awards-díjjal a szakmai lap olyan kimagasló teljesítményeket ismer el, amelyek túlmutatnak a borok elkészítésén, hogy azonosítsa és példaként mutassa fel a legjobb ötleteket, legprofibb koncepciókat, leginspirálóbb példákat – közölték az MTI-vel a szervezők.
Nyolc kategóriában a 42 fős szakmai zsűri választotta ki azt a három-három jelöltet, akik közül közönségszavazás döntött a kategóriagyőztesekről; a voksolásban több mint háromezren vettek részt.
A legjobb borlap kategóriában ezúttal a budapesti Borkonyhát sorolta az első helyre a közönség, a legjobb borhotelnek pedig a badacsonyi Hotel Bonvinót választották. A legjobb borbár kategória győztese a budapesti Kadarka Borbár lett, míg a legjobb pincelátogatás kategória első díját ismét a mádi Holdvölgy Pincészet érdemelte ki.
A legjobb bormarketing kampánynak idén a Furmint USA bizonyult, a legjobb borturisztikai tour operátor díjával a Taste Hungaryt tüntették ki, Elek Ágnes (Spar) pedig ismét elnyerte a legjobb borbeszerző címet. Tóth Sándor az új kategóriaként bevezetett, A kávé nagykövete díjat vehette át.
Díjazták a VinCE magazin 2016-os saját tesztjein legtöbb csillagot szerzett borkereskedést és borászatot is, az elismeréseket a Bortársaság és a partiumi Cramele Recas érdemelték ki.
A VinCE Budapest Wine Show vendégei vasárnapig ezer féle, a VinCE Magazin tesztjein négy-ötcsillagos eredménnyel szerepelt borral találkozhatnak a sétáló kóstoló több mint 160 kiállítójának standjainál, a rendezvény mesterkurzusain pedig a hazai és nemzetközi borvilág elismert szakértői vezetik be mélyebben az érdeklődőket számos aktuális témába. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Megkezdődött a 44. Országos Borverseny, mintegy 2700 palack bor versenyez
A kedden kezdődött 44. Országos Borversenyen 239 pincészet 890 bormintája,…
Tovább olvasom >A magyar bor történetei: királyok kedvencétől a bikavérig – történelmi est Egerben
2025. május 15-én különleges történelmi-gasztronómiai eseménynek ad otthont a Juhász…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik
A Lidl Magyarország 2024-ben mintegy 17,5 milliárd forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés.…
Tovább olvasom >A NETWORKING MŰVÉSZETE – Teraszra kiülős, inspiráló Trade Marketing Klubülés
Június 5-én 14: 30kezdettel mindenkit vár a következő Trade Marketing…
Tovább olvasom >