Tíz éves a Fressnapf Magyarországon
Európa vezető hobbiállat-eledel és -felszerelés üzletláncaként 2002 decemberében nyitotta meg első magyarországi üzletét a Fressnapf. Az eltelt évtizedben a cég 33 áruházat nyitott országszerte, és közel 300 embernek nyújt biztos megélhetést, folyamatos gazdasági növekedés mellett. A dinamikus fejlődést az egyedien széles választék, elhivatott dolgozók és nem utolsósorban kedvező áraik tették lehetővé.
Az Európában is piacvezető vállalat első áruháza 1990-ben nyílt meg Németországban, azóta több mint 1240 üzlettel és 10.000-nél több alkalmazottal vannak jelen 12 európai országban. A Fressnapf évről évre egyre sikeresebb gazdasági évet zár, legutóbbi jelentésükben is 5.2%-os növekedésről számoltak be, 1,46 Mrd Eurós bevétel mellett. Az anyavállalathoz hasonlóan Magyarországon is egyre sikeresebbek, hiszen a hazai háziállat-tulajdonosok számára is egyre fontosabb, hogy kedvencük mindenből a legjobbat kapja. A 2011-es pénzügyi beszámolójuk szerint, a nettó árbevétel 8.2%-kal növekedett 7,777 milliárd Forint értékre. 2012-ben a kiskereskedelmet továbbra is erősen sújtó válság ellenére is tudták növelni 4,5%-kal nettó éves árbevételüket,ami 2012. év végén meghaladta a 8 Mrd Ft-ot.
A Fressnapfnál hisznek abban, hogy állat és gazdi között valódi partneri viszony van, és ehhez a viszonyhoz szeretnék megadni a lehető legtöbb segítséget, minden területen. Éppen ezért 10. születésnapjukat is állatokkal közösen, a Lázár Lovasparkban ünnepelték a dolgozók részvételével.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >