Tíz év után új Culinaris üzlet nyílik Budapesten
Közel egy évtized után Culinaris üzlet nyílik a budapesti Hegyvidék Bevásárlóközpontban. A XII. kerületi egység minden eddiginél nagyobb vásárlótéren, a decemberben átadott Wine&Spirit shoppal együtt 400 m2-en várja a gasztronómia kedvelőit. Az új üzletnyitás egyben fontos mérföldköve annak is, hogy a korábban inkább delikátboltként számon tartott Culinaris immár prémium szupermarketként terjeszkedjen tovább és mindennapi bevásárlások helyszíne legyen.
A hazai prémium gasztronómia egyik legjelentősebb szereplőjének üzleti tervei között már régóta szerepelt a bolthálózat bővítése, a vásárlók minél szélesebb körének elérése érdekében. A lokáció kiválasztásánál fontos szempont volt a Hegyvidék Bevásárlóközpont és a Culinaris márka értékeinek hasonlósága, hiszen mindkét kereskedelmi szereplő elkötelezett a professzionális, ügyfélközpontú működés és a minőségi gasztronómia mellett. Az új üzletben is a Culinaris boltok izgalmas atmoszféráját tapasztalhatják meg a vásárlók, mintha a tágas térben, a friss áruk és termékek között sétálva egyik országból a másikba jutnánk át a különböző tájak jellegzetes ételein és italain keresztül.
A Culinaris azzal a küldetéssel indult, hogy Magyarországon is elérhetővé tegye a különböző kultúrákra és tájakra jellemző élelmiszereket, italokat, fűszereket és alapanyagokat. Az új üzlet nyitása mellet több, jelentős vállalati mérföldkő valósult meg a közelmúltban a Culinaris életében. A társaság 2021-ben felvásárolta a France Gourmet Foods Kft.-t, amely a világ egyik legnépszerűbb piacáról, a Párizs melletti Rungis Nemzetközi Piacáról importál többek között friss hús- és halárukat, gyümölcsöket és zöldségeket. is. A két csúcskategóriás gasztronómiai szereplő egyesülését követően indul el a Culinaris Market szolgáltatás, amellyel mind a vásárlók, mind a B2B partnerek számára közvetlenül elérhetővé válnak az egyenesen Franciaországból érkező friss áruk.
A növekedéssel összhangban, a szélesebb vásárlói réteg eredményes kiszolgálása szükségessé tette a kis- és nagykereskedelem tevékenységének szervezeti elkülönülését, ami a Culinaris Retail Kft. és a Culinaris Wholesale Kft. társasági formák különválásával valósult meg.
„Az elmúlt időszakban intenzív munka zajlott a háttérben a márka megújítása érdekében, ennek eredménye az eddigi legnagyobb üzletünkben tud megmutatkozni. Szeretnénk, ha a Culinaris lenne az a hely, ahol vásárlóink mindennapi bevásárlásukat intézik. Ehhez igazítottuk a termékek körét is, a hétköznapi vásárlást is támogató kínálattal várjuk a vásárlókat, a Culinaris-tól megszokott, magas minőségben. Még nagyobb szerepet kapnak a magyar termékek, a hazai termelőkkel együttműködve indítottuk el a sajátmárkás Culinaris termékvonalunkat is, a boltokban kapható friss pékárukat pedig saját pékségünkben sütjük. Az új üzletünkben pedig már különböző non-food termékek, köztük tisztálkodási szerek és konyhai eszközök is megtalálhatóak.”
– mondta Varga Ákos, a Culinaris ügyvezető igazgatója.
A XII. kerületi Hegyvidék Bevásárlóközpontban nyílt Culinaris egység esztétikája és különleges hangulata összhangban van a márka szomszédos, prémium alkoholos és soft drinkekre specializálódott Wine&Spirit shopjával. A Culinaris csapata számára kiemelten fontos, hogy szakértő segítséget kínáljon a vásárlók számára, ezért az új üzletben szakértő értékesítők és italspecialisták, köztük sommelier-k segítik a választást a több mint 500 brand, köztük saját márkás termékek között.
Kapcsolódó cikkeink
A Shell shopok bővülő választékát saját márkás termékek és gourmet finomságok gazdagítják
A Shell hálózat célja, hogy a már jól ismert magas…
Tovább olvasom >Wine&Spirit üzletet nyitott a Culinaris az alkoholos italok ínyenc kedvelőinek
Megnyitott a Culinaris új, prémium italokra specializálódott Wine&Spirit kiskereskedelmi egysége…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újból 2021-es árszint: jelentősen mérsékli az ALDI a legkeresettebb termékei árát
Az ALDI Magyarország ismét tartósan csökkenti számos termék árát. A…
Tovább olvasom >Hiánypótló egészségügyi innovációk megvalósítása kapott zöld utat
Először adták át a BioTechUSA az Egészségért Díjakat november 22-én…
Tovább olvasom >Stratégiai beruházással erősíti magyarországi jelenlétét a DS Smith
Jelentős, 34,4 millió eurós stratégiai befektetéssel növeli innovatív jelenlétét Magyarországon…
Tovább olvasom >