Tíz év alatt 74,1%-kal nőtt az alkoholmentes italok gyártási volumene Németországban
A Szövetségi Statisztikai Hivatal (Destatis) legfrissebb adatai szerint az elmúlt tíz évben 74,1%-kal nőtt az alkoholmentes sörgyártás Németországban.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/08/pexels-helena-lopes-1796698-scaled.jpg)
2021-ben pedig az ország 411 millió liter alkoholmentes sört állított elő
A gyártási mennyiség 236 millió liter volt 2011-ben – jegyezte meg a Destatis. 2021-ben pedig az ország 411 millió liter alkoholmentes sört állított elő, mintegy 358 millió euró értékben.
A vegyes söritalok, például a hagyományos sörnél valamivel alacsonyabb alkoholtartalmú Radler gyártása is növekedést mutatott: termelési mennyisége 23,6%-kal nőtt az elmúlt évtizedben, a 2011-es 326 millió literről 2021-re csaknem 403 millió literre. Tíz év alatt ez a növekedés lényegesen alacsonyabb, mint az alkoholmentes sörgyártásban – tette hozzá a Destatis.
2020-ban a Fact.MR piackutató cég adatai felfedték, hogy az alkoholmentes sörök globális piaca a tervek szerint 7%-os pozitív CAGR-rel fog növekedni 2019 és 2027 között. Az előrejelzési időszak végére az alkoholmentes sörök piaca több mint 28 milliárd dollár (25,4 milliárd euró) lesz.
Máshol az olasz sörtermelés 2021-ben elérte a 17,6 millió hektolitert (hl), ami mind a 2019-es (17,3 millió hl), mind a 2020-as (15,8 millió hl) értéket felülmúlta. A 3,8 millió hl-t kitevő export szintén magasabb volt, mint 2019-ben (3,5 millió) és 2020-ban (3,3 millió).
Kapcsolódó cikkeink
Az élelmiszerárak gyorsuló ütemben emelkedtek Németországban
Lassult a németországi infláció júniusban a szövetségi statisztikai hivatal, a…
Tovább olvasom >Zamárdi saját söre is debütált a Balaton Beer Weekenden
Péntek délutántól vasárnap éjjelig 40-féle sörkülönlegességet kóstolhattak a vendégek a…
Tovább olvasom >Két év után először nőtt az e-kereskedelem Németországban
Az iparági szövetség szerint a német online kiskereskedelemben két év…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >