Tíz év alatt 74,1%-kal nőtt az alkoholmentes italok gyártási volumene Németországban
A Szövetségi Statisztikai Hivatal (Destatis) legfrissebb adatai szerint az elmúlt tíz évben 74,1%-kal nőtt az alkoholmentes sörgyártás Németországban.

2021-ben pedig az ország 411 millió liter alkoholmentes sört állított elő
A gyártási mennyiség 236 millió liter volt 2011-ben – jegyezte meg a Destatis. 2021-ben pedig az ország 411 millió liter alkoholmentes sört állított elő, mintegy 358 millió euró értékben.
A vegyes söritalok, például a hagyományos sörnél valamivel alacsonyabb alkoholtartalmú Radler gyártása is növekedést mutatott: termelési mennyisége 23,6%-kal nőtt az elmúlt évtizedben, a 2011-es 326 millió literről 2021-re csaknem 403 millió literre. Tíz év alatt ez a növekedés lényegesen alacsonyabb, mint az alkoholmentes sörgyártásban – tette hozzá a Destatis.
2020-ban a Fact.MR piackutató cég adatai felfedték, hogy az alkoholmentes sörök globális piaca a tervek szerint 7%-os pozitív CAGR-rel fog növekedni 2019 és 2027 között. Az előrejelzési időszak végére az alkoholmentes sörök piaca több mint 28 milliárd dollár (25,4 milliárd euró) lesz.
Máshol az olasz sörtermelés 2021-ben elérte a 17,6 millió hektolitert (hl), ami mind a 2019-es (17,3 millió hl), mind a 2020-as (15,8 millió hl) értéket felülmúlta. A 3,8 millió hl-t kitevő export szintén magasabb volt, mint 2019-ben (3,5 millió) és 2020-ban (3,3 millió).
Kapcsolódó cikkeink
Alig vásárolnak a németek a közösségi médián keresztül
A német vásárlók körében továbbra sem terjedt el a közösségi…
Tovább olvasom >Közös tisztítószercsomagokat kínál a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban
Stratégiai együttműködésre lép a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >További cikkeink
65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >Alig vásárolnak a németek a közösségi médián keresztül
A német vásárlók körében továbbra sem terjedt el a közösségi…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >