Tisztaságot buli után!
Hiába barátkozik meg lassan a vendéglátás világa a ténnyel, hogy az egyre inkább éjszakai életet élő fiatalok „buli” utáni éhsége megteremtette az éjszakai/hajnali étkezési időszak fogalmát, az igényt jobbára még mindig csak a gyorséttermek tudják kielégíteni. Angliában ezt a tényt komoly gondként kezelik a pubok világában. A brit sörözőknek jó évtizede éve van lehetőségük késő éjszakáig nyitva tartani, de még az elvitelre vagy utcai fogyasztásra készített éjszakai menüsoraik ellenére is a fiatal felnőttek háromnegyede a gyorséttermeket veszi igénybe ilyenkor. Így hát kapóra jött a hagyományos vendéglátás művelőinek egy környezetvédő szervezet Keep Britain Tidy (műfordítva: Tartsd tisztán hazádat) kampánya. Ennek része lett a a Dirty Pig (Mocskos disznó) kampány, melynek célja a 18-26 éves korosztály szembeállítása volt saját utcai szemetelési szokásaival – melyet jórészt a gyorsétkezés generál. Az ellenreklám eszközei nemcsak szemléltető plakátokból és hirdetésekből álltak, de különféle internetes „poénkodási” lehetőségekből is álltak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: lakásfelújításra is fordítható a SZÉP kártyára érkező összeg fele 2025-től
A jövő évtől a SZÉP kártyára érkező összeg felét lakásfelújításra,…
Tovább olvasom >Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Horror és fegyverek a konyhában – A nap képe
Híres filmeg „fegyvereiből” készült szelíd eszközökkel ütsz vágsz!
Tovább olvasom >