Tisztaságot buli után!
Hiába barátkozik meg lassan a vendéglátás világa a ténnyel, hogy az egyre inkább éjszakai életet élő fiatalok „buli” utáni éhsége megteremtette az éjszakai/hajnali étkezési időszak fogalmát, az igényt jobbára még mindig csak a gyorséttermek tudják kielégíteni. Angliában ezt a tényt komoly gondként kezelik a pubok világában. A brit sörözőknek jó évtizede éve van lehetőségük késő éjszakáig nyitva tartani, de még az elvitelre vagy utcai fogyasztásra készített éjszakai menüsoraik ellenére is a fiatal felnőttek háromnegyede a gyorséttermeket veszi igénybe ilyenkor. Így hát kapóra jött a hagyományos vendéglátás művelőinek egy környezetvédő szervezet Keep Britain Tidy (műfordítva: Tartsd tisztán hazádat) kampánya. Ennek része lett a a Dirty Pig (Mocskos disznó) kampány, melynek célja a 18-26 éves korosztály szembeállítása volt saját utcai szemetelési szokásaival – melyet jórészt a gyorsétkezés generál. Az ellenreklám eszközei nemcsak szemléltető plakátokból és hirdetésekből álltak, de különféle internetes „poénkodási” lehetőségekből is álltak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Turizmus 2024 decemberében: növekvő vendégforgalom, eltérő regionális trendek
2024 decemberében a magyarországi turisztikai szálláshelyek vendégforgalma jelentős növekedést mutatott…
Tovább olvasom >Szivárványos koktél – A nap videója
Az italrétegelés régóta egyik kedvenc látványossága a koktélkészítésnek. A videóért…
Tovább olvasom >Ön itt áll! – A nap képe
A Walmart áruházi GPS-e a részlegek és termékek elhelyezése mellett…
Tovább olvasom >