Tiszafüreden hipermarketet, Budapesten Expressz áruházat nyitott a Tesco
Tiszafüreden egy háromezer négyzetméteres Tesco hipermarket, Budapesten a Népszínház utcában egy kétszáz négyzetméteres Tesco Expressz üzlet nyitotta meg a kapuit június 18-án.
Az új áruházak létrehozása mintegy kétszáz embernek ad közvetlenül munkát. Mindkét áruház kínálatában megtalálhatóak a saját márkás termékek és sokféle nyitási akcióval várják a vásárlókat a hét minden napján.
Az új tiszafüredi Tesco hipermarket a belvárosban, a Madách Imre utca 2. szám alatt található. Az autóval érkezők számára az áruház mellett egy mintegy 260 férőhelyes parkoló került kialakításra, a gyalogosan érkező vásárlók a közelben megálló helyközi buszjáratokkal juthatnak el kényelmesen az áruházhoz.
A TESCO-GLOBAL Zrt. valamennyi áruháza esetében igyekszik a környezetbarát technológiák alkalmazására, így természetesen ez a Tesco is az áruházlánc környezettudatos tervezési és kivitelezési koncepciójának példája. Számos energiatakarékos és környezetbarát megoldás került beépítésre. Például az úgynevezett hidrobank-rendszer, amely a kereskedelmi hűtés hőjét nyeri vissza a használati meleg víz előállítása céljából. Említést érdemelnek még a kereskedelmi hűtés során alkalmazott megoldások, mint például a fagyasztóbútorok lefedése üvegtetővel vagy a korszerű világítás-technika. A vásárlók olyan kézzelfogható környezetbarát megoldásokkal is találkozhatnak itt, mint a száz százalékban lebomló, eldobható bevásárlótáska, a visszaváltható ún. „örökzöld” táska, illetve a hosszantartó bevásárlótáskák kínálata. Az új áruházban a hagyományos bevásárlószatyrokat 5 Ft-ért lehet megvásárolni, ennek célja a környezet megóvása attól a hulladékterheléstől, melyet a bevásárlószatyrok jelentenek.
A budapesti, Népszínház utcai Expressz üzlet közel 200 négyzetméteres és mintegy háromezer különböző terméket – elsősorban élelmiszereket, frissárut, zöldséget, gyümölcsöt, valamint helyben sütött pékárut kínál.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >