Tiltakozik a címkézés ellen a Chio-Wolf
A cég álláspontja szerint a címkézés bevezetése Magyarországon alaptalanul elbizonytalanítaná a fogyasztókat, és végső soron a fogyasztás drasztikus visszaeséséhez vezethetne.
A burgonyacsipszeket és egyéb ropogtatnivalókat forgalmazó
Chio-Wolf Magyarország Kft. indokolatlannak tartja azt az egészségügyi
miniszternek tett országgyűlési képviselői javaslatot, amely egyes energiadús
élelmiszereknél élelmiszercimkézési előírásokat vezetne be.
A cég az ACNielsen Hungary Piackutató Kft. adataira hivatkozva utal arra, hogy
a magyar lakosság energaiabevitelének mintegy 0,25 százaléka származik
burgonyacsipszből, ami így nem járulhat hozzá a társadalmi méretű elhízáshoz.
A fogyasztás visszaesés veszélyeztetné az egyetlen megmaradt
magyarországi csipsz-üzem fennmaradását Zircen – olvasható a vállalat közleményében.
A vállalat 510 embert, a beszállító cégek pedig további mintegy 900 főt
foglalkoztatnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >