Tiltakozik a címkézés ellen a Chio-Wolf
A cég álláspontja szerint a címkézés bevezetése Magyarországon alaptalanul elbizonytalanítaná a fogyasztókat, és végső soron a fogyasztás drasztikus visszaeséséhez vezethetne.
A burgonyacsipszeket és egyéb ropogtatnivalókat forgalmazó
Chio-Wolf Magyarország Kft. indokolatlannak tartja azt az egészségügyi
miniszternek tett országgyűlési képviselői javaslatot, amely egyes energiadús
élelmiszereknél élelmiszercimkézési előírásokat vezetne be.
A cég az ACNielsen Hungary Piackutató Kft. adataira hivatkozva utal arra, hogy
a magyar lakosság energaiabevitelének mintegy 0,25 százaléka származik
burgonyacsipszből, ami így nem járulhat hozzá a társadalmi méretű elhízáshoz.
A fogyasztás visszaesés veszélyeztetné az egyetlen megmaradt
magyarországi csipsz-üzem fennmaradását Zircen – olvasható a vállalat közleményében.
A vállalat 510 embert, a beszállító cégek pedig további mintegy 900 főt
foglalkoztatnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >