Tiltakozik a címkézés ellen a Chio-Wolf
A cég álláspontja szerint a címkézés bevezetése Magyarországon alaptalanul elbizonytalanítaná a fogyasztókat, és végső soron a fogyasztás drasztikus visszaeséséhez vezethetne.
A burgonyacsipszeket és egyéb ropogtatnivalókat forgalmazó
Chio-Wolf Magyarország Kft. indokolatlannak tartja azt az egészségügyi
miniszternek tett országgyűlési képviselői javaslatot, amely egyes energiadús
élelmiszereknél élelmiszercimkézési előírásokat vezetne be.
A cég az ACNielsen Hungary Piackutató Kft. adataira hivatkozva utal arra, hogy
a magyar lakosság energaiabevitelének mintegy 0,25 százaléka származik
burgonyacsipszből, ami így nem járulhat hozzá a társadalmi méretű elhízáshoz.
A fogyasztás visszaesés veszélyeztetné az egyetlen megmaradt
magyarországi csipsz-üzem fennmaradását Zircen – olvasható a vállalat közleményében.
A vállalat 510 embert, a beszállító cégek pedig további mintegy 900 főt
foglalkoztatnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >A K&H Bank nyerte el a Euromoney Awards for Excellence 2025 „Best Digital Bank” díját Magyarországon
A K&H Csoport a Euromoney ezen díját immár két egymást…
Tovább olvasom >