Tiltakozik a címkézés ellen a Chio-Wolf
A cég álláspontja szerint a címkézés bevezetése Magyarországon alaptalanul elbizonytalanítaná a fogyasztókat, és végső soron a fogyasztás drasztikus visszaeséséhez vezethetne.
A burgonyacsipszeket és egyéb ropogtatnivalókat forgalmazó
Chio-Wolf Magyarország Kft. indokolatlannak tartja azt az egészségügyi
miniszternek tett országgyűlési képviselői javaslatot, amely egyes energiadús
élelmiszereknél élelmiszercimkézési előírásokat vezetne be.
A cég az ACNielsen Hungary Piackutató Kft. adataira hivatkozva utal arra, hogy
a magyar lakosság energaiabevitelének mintegy 0,25 százaléka származik
burgonyacsipszből, ami így nem járulhat hozzá a társadalmi méretű elhízáshoz.
A fogyasztás visszaesés veszélyeztetné az egyetlen megmaradt
magyarországi csipsz-üzem fennmaradását Zircen – olvasható a vállalat közleményében.
A vállalat 510 embert, a beszállító cégek pedig további mintegy 900 főt
foglalkoztatnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TikTok-láz Budapesten: sorban állnak a fiatalok a QQ Express ázsiai boltjaiért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >