TikTok takarítási trendből bolti élményt varázsolt az Unilever az Asda vásárlóinak

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 01. 26. 09:02

Az Unilever a TikTok „cleanfluencerek” közösségét vetette be egy háztartási tisztítószer-márkái népszerűsítésére az Asda láncban indított bolti aktiváció során.

fotó: Asda Media Partnerships/LinkedIn

A „felforgató” aktiváció során a vásárlók az üzlet előterében elhelyezett interaktív digitális képernyőn kiválaszthatják, melyik helyiség (konyha, fürdőszoba, lakás, kert…stb.) takarítása érdekli őket leginkább, majd kattintás után három TikTok-videó közül választhatnak. A #cleantok hashtaggel ellátott videók olyan átalakulásokat mutatnak be, amelyeket az Unilever világszerte vezető márkatermékeivel végzett takarítás eredményezett.

Az aktiváció célja, hogy a vásárlók megismerjék az Unilever háztartási tisztítószereinek kiválóságát és megmutassuk nekik, mi módon lehet azokat használni – mondta el Jo Taylor, az Asda ügyfélkapcsolati igazgatója.

– Tudjuk, hogy a #CleanTok videók mennyire magával ragadóak, így mi mással lehetne jobban megragadni az Asda vásárlóit a vásárlás helyén, mint azzal, hogy ezeket a videókat az üzlet bejáratánál elhelyezett digitális képernyőkön bemutatjuk – tette hozzá.

A #CleanTok tartalmak, amelyekben a TikTokerek koszos konyhák és fürdőszobák alapos tisztítását mutatják be és ruhafolt-eltávolítási tippeket tesznek közzé, Taylor szerint „abszolút jelenséggé” váltak. Mint mondta, az effajta tartalom, nagyon betalált és a #CleanTok nézettsége már több mint 20 milliárddal meghaladta más olyan népszerű hashtagekkel elérhető tartalmak nézettségét, mint például a #BeautyTok.

– A vásárlók számára az üzletben nyújtott élmény fokozása olyan dolog, amelybe invesztálunk, hogy biztosítsuk, továbbra is elkötelezettek és lelkesek maradjanak termékeink iránt. Ez azt is lehetővé teszi számunkra, hogy bemutassuk a termékeink által kínált értéket és kiemelkedő minőséget – közölte a szakember.

The Grocer

Kapcsolódó cikkeink