TikTok takarítási trendből bolti élményt varázsolt az Unilever az Asda vásárlóinak
Az Unilever a TikTok „cleanfluencerek” közösségét vetette be egy háztartási tisztítószer-márkái népszerűsítésére az Asda láncban indított bolti aktiváció során.
A „felforgató” aktiváció során a vásárlók az üzlet előterében elhelyezett interaktív digitális képernyőn kiválaszthatják, melyik helyiség (konyha, fürdőszoba, lakás, kert…stb.) takarítása érdekli őket leginkább, majd kattintás után három TikTok-videó közül választhatnak. A #cleantok hashtaggel ellátott videók olyan átalakulásokat mutatnak be, amelyeket az Unilever világszerte vezető márkatermékeivel végzett takarítás eredményezett.
Az aktiváció célja, hogy a vásárlók megismerjék az Unilever háztartási tisztítószereinek kiválóságát és megmutassuk nekik, mi módon lehet azokat használni – mondta el Jo Taylor, az Asda ügyfélkapcsolati igazgatója.
– Tudjuk, hogy a #CleanTok videók mennyire magával ragadóak, így mi mással lehetne jobban megragadni az Asda vásárlóit a vásárlás helyén, mint azzal, hogy ezeket a videókat az üzlet bejáratánál elhelyezett digitális képernyőkön bemutatjuk – tette hozzá.
A #CleanTok tartalmak, amelyekben a TikTokerek koszos konyhák és fürdőszobák alapos tisztítását mutatják be és ruhafolt-eltávolítási tippeket tesznek közzé, Taylor szerint „abszolút jelenséggé” váltak. Mint mondta, az effajta tartalom, nagyon betalált és a #CleanTok nézettsége már több mint 20 milliárddal meghaladta más olyan népszerű hashtagekkel elérhető tartalmak nézettségét, mint például a #BeautyTok.
– A vásárlók számára az üzletben nyújtott élmény fokozása olyan dolog, amelybe invesztálunk, hogy biztosítsuk, továbbra is elkötelezettek és lelkesek maradjanak termékeink iránt. Ez azt is lehetővé teszi számunkra, hogy bemutassuk a termékeink által kínált értéket és kiemelkedő minőséget – közölte a szakember.
Kapcsolódó cikkeink
100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >