Tic-Tac Sprite-on dolgozik a Coca-Cola és a Ferrero
Médiaértesülések szerint a Ferrero és a Coca-Cola legújabb együttműködésének célja egy új termék, a Tic Tac Sprite, melyet a héten vezettek be Franciaországban, és a felek azt tervezik, hogy idén 20 országban dobják piacra.
A vállalat 1,5 millió csomagot kínál az új termékből Franciaországban, és az értékesítést bolti kihelyezések támogatják.
A Tic Tac Sprite sárga színű mentolos cukorka zöld, a termék ízvilágát kiegészítő Sprite márkajelzésű csomagolásban kapható. A termék három kiszerelésben, négy különböző méretű és súlyú változatban kerül a boltokba.
A két vállalat 2019-es együttműködése során a Tic Tac Coca-Colát 70 országban vitte piacra három kettős márkajelzésű csomagolásban.
Az olasz édesipari vállalat és az amerikai multinacionális italóriás úgy véli, hogy az együttműködés a citromos-lime ízesítésű üdítő népszerűségét és a Tic Tac márka elismertségét hasznára fordíthatja.
Scott Perry, a Ferrero globális marketingmenedzsere és a Tic Tac globális csapatának tagja elmondta:
„a Coca-Colával való sikeres együttműködésünk két ikonikus globális élelmiszer- és italmárka találkozását jelzi”.
„Mindkét márkát nagyszerű ízei miatt kedvelik világszerte. Mindig keressük, hogyan tudjuk még jobban felpezsdíteni a fogyasztók érzékeit, így a Sprite jellegzetes íze ihlette első Tic Tac megalkotásának lehetősége túl jónak tűnt ahhoz, hogy kihagyjuk.”
Kapcsolódó cikkeink
445 millió kanadai dollárból bővíti ontariói gyárát a Ferrero
A Ferrero Csoport 445 millió kanadai dollárt (319,7 millió amerikai…
Tovább olvasom >Zabtejjel készült krémlikőrt dob piacra a Baileys az USA-ban
A Baileys legújabb innovációja egy növényi alapú likőr zabtejjel. Az…
Tovább olvasom >Elhunyt a „Nutella atyja”
97 éves korában, 2025. február 14-én elhunyt Francesco Rivella, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
MEGJELENT A TRADE MAGAZIN LEGFRISSEBB SZÁMA!
Megjelent a Trade magazin legújabb, 2025/5. száma, amelynek bővített digitális…
Tovább olvasom >Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >