Tic-Tac Sprite-on dolgozik a Coca-Cola és a Ferrero
Médiaértesülések szerint a Ferrero és a Coca-Cola legújabb együttműködésének célja egy új termék, a Tic Tac Sprite, melyet a héten vezettek be Franciaországban, és a felek azt tervezik, hogy idén 20 országban dobják piacra.
A vállalat 1,5 millió csomagot kínál az új termékből Franciaországban, és az értékesítést bolti kihelyezések támogatják.
A Tic Tac Sprite sárga színű mentolos cukorka zöld, a termék ízvilágát kiegészítő Sprite márkajelzésű csomagolásban kapható. A termék három kiszerelésben, négy különböző méretű és súlyú változatban kerül a boltokba.
A két vállalat 2019-es együttműködése során a Tic Tac Coca-Colát 70 országban vitte piacra három kettős márkajelzésű csomagolásban.
Az olasz édesipari vállalat és az amerikai multinacionális italóriás úgy véli, hogy az együttműködés a citromos-lime ízesítésű üdítő népszerűségét és a Tic Tac márka elismertségét hasznára fordíthatja.
Scott Perry, a Ferrero globális marketingmenedzsere és a Tic Tac globális csapatának tagja elmondta:
„a Coca-Colával való sikeres együttműködésünk két ikonikus globális élelmiszer- és italmárka találkozását jelzi”.
„Mindkét márkát nagyszerű ízei miatt kedvelik világszerte. Mindig keressük, hogyan tudjuk még jobban felpezsdíteni a fogyasztók érzékeit, így a Sprite jellegzetes íze ihlette első Tic Tac megalkotásának lehetősége túl jónak tűnt ahhoz, hogy kihagyjuk.”
Kapcsolódó cikkeink
A testsúlykontrollt támogató italt dob piacra a Nestlé
A Boost étkezés előtti ital a globális élelmiszeróriás legújabb terméke,…
Tovább olvasom >A mogyoróbeszerzésbe invesztál a Ferrero az USA-ban
A Ferrero Csoport mogyoróra specializálódott részlege, a Ferrero Hazelnut Company…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >