Tic-Tac Sprite-on dolgozik a Coca-Cola és a Ferrero
Médiaértesülések szerint a Ferrero és a Coca-Cola legújabb együttműködésének célja egy új termék, a Tic Tac Sprite, melyet a héten vezettek be Franciaországban, és a felek azt tervezik, hogy idén 20 országban dobják piacra.
A vállalat 1,5 millió csomagot kínál az új termékből Franciaországban, és az értékesítést bolti kihelyezések támogatják.
A Tic Tac Sprite sárga színű mentolos cukorka zöld, a termék ízvilágát kiegészítő Sprite márkajelzésű csomagolásban kapható. A termék három kiszerelésben, négy különböző méretű és súlyú változatban kerül a boltokba.
A két vállalat 2019-es együttműködése során a Tic Tac Coca-Colát 70 országban vitte piacra három kettős márkajelzésű csomagolásban.
Az olasz édesipari vállalat és az amerikai multinacionális italóriás úgy véli, hogy az együttműködés a citromos-lime ízesítésű üdítő népszerűségét és a Tic Tac márka elismertségét hasznára fordíthatja.
Scott Perry, a Ferrero globális marketingmenedzsere és a Tic Tac globális csapatának tagja elmondta:
„a Coca-Colával való sikeres együttműködésünk két ikonikus globális élelmiszer- és italmárka találkozását jelzi”.
„Mindkét márkát nagyszerű ízei miatt kedvelik világszerte. Mindig keressük, hogyan tudjuk még jobban felpezsdíteni a fogyasztók érzékeit, így a Sprite jellegzetes íze ihlette első Tic Tac megalkotásának lehetősége túl jónak tűnt ahhoz, hogy kihagyjuk.”
Kapcsolódó cikkeink
Nutella jégkrémmel ünnepli a Ferrero a márka születésnapját Olaszországban
Az olasz édességgyártó óriás, a Ferrero édes meglepetéssel – a…
Tovább olvasom >Korlátozott ideig kapható Ausztriában a Haribo új Bitter Lemon & Friends változata
Új terméket vezet be Ausztriában a Haribo, amihez ihletet az…
Tovább olvasom >Megnyílt a Ferrero első csokoládégyára Észak-Amerikában
A Nutellát jegyző Ferrero Group megnyitotta első csokoládégyártó létesítményét Észak-Amerikában.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >