Tibi bácsival zajlott a tibi őszi kampánya

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 11. 08. 15:11

Idén ősszel új lendületet vett a tibi csoki, hogy a csokiimá­dók ismét felfedezzék maguknak ezt a tradicionális brandet, és kipróbálják az új termékeit, köztük a nagytáblás, óriási tibit. Mindezt megerősített kommunikációval támogatta meg a Bonbonetti Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., amelyben teljes körű ügynökségi partnere a Human Telex Advertising & Event.

– Gondoltunk egy óriásit, és összepacsiztunk Dévényi Tibi bácsival, aki most a mi kívánságunkat teljesítette. Összehoztuk a két legismertebb „tibit”, és gyorsan egy őszi termékbevezető, promóciós kampányt is. Tibi bácsi a fiatalabbak és idősebbek körében mindmáig népszerű, és tökéletesen illik a tibi brandhez. Kitűzött célunk a vásárlásra ösztönzés mellett a brand­építés volt – mondta Tatlin, a Human Telex kreatívigazgatója.

A november 4-ig tartó promóció során Dévényi Tibi bácsi kedvenceivel, az új nagytáblás tibi csokikkal most óriási ajándékokat nyerhettek a vásárlók. A kampányt online film, social media és digitális kampány, valamint in-store kommunikáció segítette. //

A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.

Kapcsolódó cikkeink