Tibi bácsival zajlott a tibi őszi kampánya
Idén ősszel új lendületet vett a tibi csoki, hogy a csokiimádók ismét felfedezzék maguknak ezt a tradicionális brandet, és kipróbálják az új termékeit, köztük a nagytáblás, óriási tibit. Mindezt megerősített kommunikációval támogatta meg a Bonbonetti Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., amelyben teljes körű ügynökségi partnere a Human Telex Advertising & Event.
– Gondoltunk egy óriásit, és összepacsiztunk Dévényi Tibi bácsival, aki most a mi kívánságunkat teljesítette. Összehoztuk a két legismertebb „tibit”, és gyorsan egy őszi termékbevezető, promóciós kampányt is. Tibi bácsi a fiatalabbak és idősebbek körében mindmáig népszerű, és tökéletesen illik a tibi brandhez. Kitűzött célunk a vásárlásra ösztönzés mellett a brandépítés volt – mondta Tatlin, a Human Telex kreatívigazgatója.
A november 4-ig tartó promóció során Dévényi Tibi bácsi kedvenceivel, az új nagytáblás tibi csokikkal most óriási ajándékokat nyerhettek a vásárlók. A kampányt online film, social media és digitális kampány, valamint in-store kommunikáció segítette. //
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Dévényi Tibi bácsival erősít termékbevezető kampányában a tibi.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Borcsokoládé, lyukacsos csokoládé, orvoscsemege
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >tibi töltött étcsokoládék
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Töretlen a hazai termékek sikere a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rémisztő kisfilmmel szórakoztat Halloweenkor az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Növekszik a gyertyák exportja Magyarországról 2020 és 2024 között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
