Tibi bácsival zajlott a tibi őszi kampánya
Idén ősszel új lendületet vett a tibi csoki, hogy a csokiimádók ismét felfedezzék maguknak ezt a tradicionális brandet, és kipróbálják az új termékeit, köztük a nagytáblás, óriási tibit. Mindezt megerősített kommunikációval támogatta meg a Bonbonetti Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., amelyben teljes körű ügynökségi partnere a Human Telex Advertising & Event.
– Gondoltunk egy óriásit, és összepacsiztunk Dévényi Tibi bácsival, aki most a mi kívánságunkat teljesítette. Összehoztuk a két legismertebb „tibit”, és gyorsan egy őszi termékbevezető, promóciós kampányt is. Tibi bácsi a fiatalabbak és idősebbek körében mindmáig népszerű, és tökéletesen illik a tibi brandhez. Kitűzött célunk a vásárlásra ösztönzés mellett a brandépítés volt – mondta Tatlin, a Human Telex kreatívigazgatója.
A november 4-ig tartó promóció során Dévényi Tibi bácsi kedvenceivel, az új nagytáblás tibi csokikkal most óriási ajándékokat nyerhettek a vásárlók. A kampányt online film, social media és digitális kampány, valamint in-store kommunikáció segítette. //
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Dévényi Tibi bácsival erősít termékbevezető kampányában a tibi.
A 2021-es ősz új lendületet ad a tibi csokinak is.…
Tovább olvasom >Borcsokoládé, lyukacsos csokoládé, orvoscsemege
Július 7-én világszerte a csokoládé világnapját ünnepelték. Ebből az alkalomból a…
Tovább olvasom >tibi töltött étcsokoládék
A különösen népszerű tibi töltött étcsokoládék négy új ízkombinációja kihagyhatatlan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >