(Szakács)királycsinálók
Akik iskolában tanulták a tőkekoncentráció szót, azoknak nyilván az ipari és a pénzintézeti szektor jut először eszükbe róla – nos a folyamat hasonló a kiadói piacon is. A napokban a Meredith Corp. kiadó 3 milliárd dollárért megvásárolta egyik legnagyobb vetélytársát, a Time Inc.-t – olvastuk az eater.com-on –, amivel immár 22, étellel, ételkészítéssel, étkezéssel is foglalkozó magazint tud magáénak – és ezek csak a havi kiadványok!
Akit érdekel, annak, íme, „gasztronómiai” lapjaik felsorolása (zárójelben: melyik kiadóhoz tartoztak korábban):
All Recipes (M)
Better Home & Gardens (M)
Coastal Living (T)
Cooking Light (T)
Country Home (M)
Country Homes & Interiors (T)
Eating Well (M)
Extra Crispy (T)
Family Circle (M)
Food & Wine (T)
Health (T)
Homes & Gardens (T)
The Magnolia Journal (M)
Martha Stewart Living (M)
Midwest Living (M)
My Recipes (T)
Real Simple (T)
Rachael Ray Every Day (M)
Southern Living (T)
Sunset (T)
Travel & Leisure (T)
Women’s Weekly (T)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >