Sikeresen zárta születésnapi promóciós kampányát a Theodora
Hazánk legtradicionálisabb ásványvize, az idén 110 éves Theodora, május végén indította 110 napos promócióját, amely szeptember 15-én ért véget. A játékban közel 1,3 millió kódot töltöttek fel a Theodora-palackok kupakjaiból a promóció idejére létrehozott honlapon keresztül.Ez átlagosan napi 10 ezer kódot jelent.
Az ásványvizek lelőhelyének környezeti megóvása mindig kiemelt érték volt a Theodorát palackozó Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. számára, ezért a játékban a márka természetközelisége és Balaton-felvidékhez való szoros kötődése is hangsúlyos szerepet kapott. A promóció során többek között egy Volkswagen e-up! elektromos autót, valamint naponta – a Balcsi Original jóvoltából – a születésnapra tervezett egyedi pólót, továbbá a B.my.Lake és a STRAND Fesztiválokra szóló fesztiváljegyeket sorsoltak. //
Kapcsolódó cikkeink
Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Több esély, kevesebb macera: a jó promóció receptje
Tolnai Gábor, a Kantar Hoffmann divízióigazgatója idén is a Promóciók…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >