Theodora ásványvizek
A film az érzelmeken és az érzelmek adta dinamikán keresztül mutatja be a Theodora ásványvizeket.A film az érzelmeken és az érzelmek adta dinamikán keresztül mutatja be a Theodora ásványvizeket, és azt, hogy a termék mindennapjaink szerves része, mely minden pillanatban, alkalomkor a legjobb választás. A fő üzenet: Meríts az életből!
Ügynökség: McCann Erickson Budapest
Megrendelő: Kékkúti Ásványvíz Zrt.
Termék: Theodora ásványvizek
Megjelenések: RTL Klub, TV2, Viasat3, Filmplusz, Spektrum
Időszak: 2007. április 16.–május 31.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >