Theodora ásványvizek
A film az érzelmeken és az érzelmek adta dinamikán keresztül mutatja be a Theodora ásványvizeket.A film az érzelmeken és az érzelmek adta dinamikán keresztül mutatja be a Theodora ásványvizeket, és azt, hogy a termék mindennapjaink szerves része, mely minden pillanatban, alkalomkor a legjobb választás. A fő üzenet: Meríts az életből!
Ügynökség: McCann Erickson Budapest
Megrendelő: Kékkúti Ásványvíz Zrt.
Termék: Theodora ásványvizek
Megjelenések: RTL Klub, TV2, Viasat3, Filmplusz, Spektrum
Időszak: 2007. április 16.–május 31.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >