Theodora ásványvizek
A film az érzelmeken és az érzelmek adta dinamikán keresztül mutatja be a Theodora ásványvizeket.A film az érzelmeken és az érzelmek adta dinamikán keresztül mutatja be a Theodora ásványvizeket, és azt, hogy a termék mindennapjaink szerves része, mely minden pillanatban, alkalomkor a legjobb választás. A fő üzenet: Meríts az életből!
Ügynökség: McCann Erickson Budapest
Megrendelő: Kékkúti Ásványvíz Zrt.
Termék: Theodora ásványvizek
Megjelenések: RTL Klub, TV2, Viasat3, Filmplusz, Spektrum
Időszak: 2007. április 16.–május 31.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
50 milliárdos veszteség után vezetőcsere és díjkorrekció a Mohunál
Tavaly 50 milliárd forintos veszteséggel zárt a Mohu Mol Hulladékgazdálkodási…
Tovább olvasom >A Waberer’s és az MVM hosszú távú együttműködésről állapodott meg
A Waberer’s Logisztikai Szegmense és az MVM Csoport három évre…
Tovább olvasom >Temu és Shein a célkeresztben: feketelistára kerülhetnek a kínai piacterek
A kínai online piacterek – köztük a Temu, a Shein…
Tovább olvasom >