Tésztalevest kínál reggelire a Nissin Foods az USA-ban
A többség bögréjébe reggel kávé kerül, ám ezen változtatna a Nissin Foods USA Cup Noodles Breakfast termékével.

Cup Noodles Breakfast
A tésztaóriás új, mikrohullámú sütőbe helyezhető poharas tésztaétele az ázsiai rament palacsinta, juharszirup, kolbász és tojás ízével ötvözi. És ez nem április tréfa, mondta el a cég szóvivője. A limitált kiadású íz kizárólag a Walmartban kapható.
„Tudjuk, hogy termékeink a nap bármely szakában beváltak, fogyaszthatók”
– közölte írásos nyilatkozatában Priscila Stanton, a Nissin Foods USA marketingért felelős vezető alelnöke.
„Pikáns, leves alapú, fűszeres, édes vagy sós, sőt némelyikhez még rizst is adtunk. Azzal, hogy a Cup Noodles Breakfast-t felvettük kínálatunkba, éjjel-nappal képesek vagyunk jóllakatni azt, aki éhes”.
A Cup Noodles-t 1971-ben a Nissin Foods alapítója, Momofuku Ando hozta létre azzal a szándékkal, hogy kényelmesebben fogyaszthatóvá tegye az instant tésztaételeket, és a hordozható és mikrohullámú sütőben elkészíthető poharas tésztaételek ma már a világ 100 országában kaphatók.
Piacra lépése óta több száz ízesítés született és az egyes országokban elérhető termékek ízvilágát nagyban befolyásolják a helyi kultúrák: a legtöbb ízesítés a hagyományos levesek vagy tésztaételek ízvilágát követi.
A reggeli tésztaleves újdonságnak számít. És bár az amerikai fogyasztók szeretik a reggelit – a pandémia idején például nőtt a hagyományos reggelit fogyasztók aránya –, kíváncsian várjuk, vajon megszeretik-e a juharszirupos tésztát.
Kapcsolódó cikkeink
Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >Többségi részesedést szerzett a Danone a növényi alapú Kate Farmsban
Bejelentette a francia Danone, hogy többségi részesedést vásárol az amerikai…
Tovább olvasom >Földimogyorós Nutellával ad lendületet a növekedésnek a Ferrero az amerikai piacon
Az Egyesült Államokban jövő tavasszal dobja piacra a Ferrero első…
Tovább olvasom >További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >A kormány kompenzációval segíti a sertéstartó gazdákat
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai…
Tovább olvasom >Új környezetvédelmi bírságok: a cégeknek mostantól mélyebben a zsebükbe kell nyúlniuk
Egy különleges alkalomból szervezetett partnertalálkozót a Hungaria, az eseménnyel az…
Tovább olvasom >