Tésztalevest kínál reggelire a Nissin Foods az USA-ban
A többség bögréjébe reggel kávé kerül, ám ezen változtatna a Nissin Foods USA Cup Noodles Breakfast termékével.
A tésztaóriás új, mikrohullámú sütőbe helyezhető poharas tésztaétele az ázsiai rament palacsinta, juharszirup, kolbász és tojás ízével ötvözi. És ez nem április tréfa, mondta el a cég szóvivője. A limitált kiadású íz kizárólag a Walmartban kapható.
„Tudjuk, hogy termékeink a nap bármely szakában beváltak, fogyaszthatók”
– közölte írásos nyilatkozatában Priscila Stanton, a Nissin Foods USA marketingért felelős vezető alelnöke.
„Pikáns, leves alapú, fűszeres, édes vagy sós, sőt némelyikhez még rizst is adtunk. Azzal, hogy a Cup Noodles Breakfast-t felvettük kínálatunkba, éjjel-nappal képesek vagyunk jóllakatni azt, aki éhes”.
A Cup Noodles-t 1971-ben a Nissin Foods alapítója, Momofuku Ando hozta létre azzal a szándékkal, hogy kényelmesebben fogyaszthatóvá tegye az instant tésztaételeket, és a hordozható és mikrohullámú sütőben elkészíthető poharas tésztaételek ma már a világ 100 országában kaphatók.
Piacra lépése óta több száz ízesítés született és az egyes országokban elérhető termékek ízvilágát nagyban befolyásolják a helyi kultúrák: a legtöbb ízesítés a hagyományos levesek vagy tésztaételek ízvilágát követi.
A reggeli tésztaleves újdonságnak számít. És bár az amerikai fogyasztók szeretik a reggelit – a pandémia idején például nőtt a hagyományos reggelit fogyasztók aránya –, kíváncsian várjuk, vajon megszeretik-e a juharszirupos tésztát.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >