Tésztalevest kínál reggelire a Nissin Foods az USA-ban
A többség bögréjébe reggel kávé kerül, ám ezen változtatna a Nissin Foods USA Cup Noodles Breakfast termékével.
A tésztaóriás új, mikrohullámú sütőbe helyezhető poharas tésztaétele az ázsiai rament palacsinta, juharszirup, kolbász és tojás ízével ötvözi. És ez nem április tréfa, mondta el a cég szóvivője. A limitált kiadású íz kizárólag a Walmartban kapható.
„Tudjuk, hogy termékeink a nap bármely szakában beváltak, fogyaszthatók”
– közölte írásos nyilatkozatában Priscila Stanton, a Nissin Foods USA marketingért felelős vezető alelnöke.
„Pikáns, leves alapú, fűszeres, édes vagy sós, sőt némelyikhez még rizst is adtunk. Azzal, hogy a Cup Noodles Breakfast-t felvettük kínálatunkba, éjjel-nappal képesek vagyunk jóllakatni azt, aki éhes”.
A Cup Noodles-t 1971-ben a Nissin Foods alapítója, Momofuku Ando hozta létre azzal a szándékkal, hogy kényelmesebben fogyaszthatóvá tegye az instant tésztaételeket, és a hordozható és mikrohullámú sütőben elkészíthető poharas tésztaételek ma már a világ 100 országában kaphatók.
Piacra lépése óta több száz ízesítés született és az egyes országokban elérhető termékek ízvilágát nagyban befolyásolják a helyi kultúrák: a legtöbb ízesítés a hagyományos levesek vagy tésztaételek ízvilágát követi.
A reggeli tésztaleves újdonságnak számít. És bár az amerikai fogyasztók szeretik a reggelit – a pandémia idején például nőtt a hagyományos reggelit fogyasztók aránya –, kíváncsian várjuk, vajon megszeretik-e a juharszirupos tésztát.
Kapcsolódó cikkeink
Megint egy Walmart-csokor! – A nap képe
Az amerikai üzletláncból származó „szokásos” képsorozatunk természetesen most sem Walmart-specifikus,…
Tovább olvasom >A Mesterséges Intelligencia már a kereskedelemben is elindította a forradalmat
A Mesterséges Intelligencia (AI) és vívmányai, például a nagy nyelvi…
Tovább olvasom >FMI: A vásárlók 57%-a a nagy láncok üzleteiben vásárol friss zöldséget-gyümölcsök
Míg a hagyományos élelmiszerüzletek még mindig a fogyasztók által leginkább…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >