Testkamerát kap a brit Lidl minden bolti dolgozója
A Lidl GB a vásárlók és a kollégák biztonsága és védelme érdekében testre erősített kamerával szereli fel valamennyi bolti dolgozóját az Egyesült Királyságban.
A Lidl GB több mint 2 millió fontot (2,3 millió eurót) fordít a kezdeményezésre, melynek megvalósítása november végén indul és egészen jövő tavaszig tart.
A Lidl minden munkatársa képzésben részesül annak érdekében, hogy a kamerák használata biztonságos és az egyén magánszféráját nem sértő módon történjen – jegyezte meg a vállalat.
Ryan McDonnell, a Lidl GB vezérigazgatója elmondta:
– Országszerte több mint 960 üzlettel rendelkező vállalkozásként a biztonság és a védelem mindig is abszolút prioritás volt számunkra.
– Bár üzleteink általában biztonságos környezetet jelentenek, a kiskereskedelmi bűnözés azonban az egész iparágat érinti. Kezdeményezésünk, amelynek keretében minden bolti dolgozónknak testre erősített kamerát biztosítunk, csak egyike azon intézkedéseknek, amelyekkel kollégáink és vásárlóink védelmét és nyugalmát szolgáljuk.
Kiskereskedelmi bűnözés
A múlt hónapban a Lidl alapító tagja lett a Project Pegasusnak, egy olyan az üzletek és a rendőrség között kialakított együttműködésnek, amely a bűnüldözést iparági ismeretekkel kombinálva igyekszik a súlyos és szervezett kiskereskedelmi bűnözés ellen fellépni, és két éven át összesen 60 000 font támogatást biztosít.
Októberben 88 brit kiskereskedelmi vezető, köztük a Tesco, a Sainsbury’s és a Marks & Spencer igazgatói fordultak közös levélben Suella Braverman belügyminiszterhez, amelyben intézkedéseket követeltek a kiskereskedelmi bűnözés növekvő aránya miatt.
Kapcsolódó cikkeink
Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >