Testkamerát kap a brit Lidl minden bolti dolgozója
A Lidl GB a vásárlók és a kollégák biztonsága és védelme érdekében testre erősített kamerával szereli fel valamennyi bolti dolgozóját az Egyesült Királyságban.
A Lidl GB több mint 2 millió fontot (2,3 millió eurót) fordít a kezdeményezésre, melynek megvalósítása november végén indul és egészen jövő tavaszig tart.
A Lidl minden munkatársa képzésben részesül annak érdekében, hogy a kamerák használata biztonságos és az egyén magánszféráját nem sértő módon történjen – jegyezte meg a vállalat.
Ryan McDonnell, a Lidl GB vezérigazgatója elmondta:
– Országszerte több mint 960 üzlettel rendelkező vállalkozásként a biztonság és a védelem mindig is abszolút prioritás volt számunkra.
– Bár üzleteink általában biztonságos környezetet jelentenek, a kiskereskedelmi bűnözés azonban az egész iparágat érinti. Kezdeményezésünk, amelynek keretében minden bolti dolgozónknak testre erősített kamerát biztosítunk, csak egyike azon intézkedéseknek, amelyekkel kollégáink és vásárlóink védelmét és nyugalmát szolgáljuk.
Kiskereskedelmi bűnözés
A múlt hónapban a Lidl alapító tagja lett a Project Pegasusnak, egy olyan az üzletek és a rendőrség között kialakított együttműködésnek, amely a bűnüldözést iparági ismeretekkel kombinálva igyekszik a súlyos és szervezett kiskereskedelmi bűnözés ellen fellépni, és két éven át összesen 60 000 font támogatást biztosít.
Októberben 88 brit kiskereskedelmi vezető, köztük a Tesco, a Sainsbury’s és a Marks & Spencer igazgatói fordultak közös levélben Suella Braverman belügyminiszterhez, amelyben intézkedéseket követeltek a kiskereskedelmi bűnözés növekvő aránya miatt.
Kapcsolódó cikkeink
Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >További cikkeink
IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >