Testkamerát kap a brit Lidl minden bolti dolgozója
A Lidl GB a vásárlók és a kollégák biztonsága és védelme érdekében testre erősített kamerával szereli fel valamennyi bolti dolgozóját az Egyesült Királyságban.
A Lidl GB több mint 2 millió fontot (2,3 millió eurót) fordít a kezdeményezésre, melynek megvalósítása november végén indul és egészen jövő tavaszig tart.
A Lidl minden munkatársa képzésben részesül annak érdekében, hogy a kamerák használata biztonságos és az egyén magánszféráját nem sértő módon történjen – jegyezte meg a vállalat.
Ryan McDonnell, a Lidl GB vezérigazgatója elmondta:
– Országszerte több mint 960 üzlettel rendelkező vállalkozásként a biztonság és a védelem mindig is abszolút prioritás volt számunkra.
– Bár üzleteink általában biztonságos környezetet jelentenek, a kiskereskedelmi bűnözés azonban az egész iparágat érinti. Kezdeményezésünk, amelynek keretében minden bolti dolgozónknak testre erősített kamerát biztosítunk, csak egyike azon intézkedéseknek, amelyekkel kollégáink és vásárlóink védelmét és nyugalmát szolgáljuk.
Kiskereskedelmi bűnözés
A múlt hónapban a Lidl alapító tagja lett a Project Pegasusnak, egy olyan az üzletek és a rendőrség között kialakított együttműködésnek, amely a bűnüldözést iparági ismeretekkel kombinálva igyekszik a súlyos és szervezett kiskereskedelmi bűnözés ellen fellépni, és két éven át összesen 60 000 font támogatást biztosít.
Októberben 88 brit kiskereskedelmi vezető, köztük a Tesco, a Sainsbury’s és a Marks & Spencer igazgatói fordultak közös levélben Suella Braverman belügyminiszterhez, amelyben intézkedéseket követeltek a kiskereskedelmi bűnözés növekvő aránya miatt.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Baptista Szeretetszolgálat: 24 millió forintnyi adományt kapnak rászoruló családok a Lidl segítségével
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >