Testkamerát kap a brit Lidl minden bolti dolgozója
A Lidl GB a vásárlók és a kollégák biztonsága és védelme érdekében testre erősített kamerával szereli fel valamennyi bolti dolgozóját az Egyesült Királyságban.
A Lidl GB több mint 2 millió fontot (2,3 millió eurót) fordít a kezdeményezésre, melynek megvalósítása november végén indul és egészen jövő tavaszig tart.
A Lidl minden munkatársa képzésben részesül annak érdekében, hogy a kamerák használata biztonságos és az egyén magánszféráját nem sértő módon történjen – jegyezte meg a vállalat.
Ryan McDonnell, a Lidl GB vezérigazgatója elmondta:
– Országszerte több mint 960 üzlettel rendelkező vállalkozásként a biztonság és a védelem mindig is abszolút prioritás volt számunkra.
– Bár üzleteink általában biztonságos környezetet jelentenek, a kiskereskedelmi bűnözés azonban az egész iparágat érinti. Kezdeményezésünk, amelynek keretében minden bolti dolgozónknak testre erősített kamerát biztosítunk, csak egyike azon intézkedéseknek, amelyekkel kollégáink és vásárlóink védelmét és nyugalmát szolgáljuk.
Kiskereskedelmi bűnözés
A múlt hónapban a Lidl alapító tagja lett a Project Pegasusnak, egy olyan az üzletek és a rendőrség között kialakított együttműködésnek, amely a bűnüldözést iparági ismeretekkel kombinálva igyekszik a súlyos és szervezett kiskereskedelmi bűnözés ellen fellépni, és két éven át összesen 60 000 font támogatást biztosít.
Októberben 88 brit kiskereskedelmi vezető, köztük a Tesco, a Sainsbury’s és a Marks & Spencer igazgatói fordultak közös levélben Suella Braverman belügyminiszterhez, amelyben intézkedéseket követeltek a kiskereskedelmi bűnözés növekvő aránya miatt.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >