Tartósan felszálló ágban a Tesco
Az előző év első félévéhez képest idén a Tesco 1,1%-os növekedésről számolt be. A legjelentősebb erősödést a cég legnagyobb piacain, a brit és az ír kereskedelemben érte el. A nagy piacelemző cégek szerint az előretörés alapja, hogy a Tesco Dave Lewis vezérigazgató vezetésével szinte teljesen átalakította működését az ellátólánc megreformálásától kezdve az új vásárlási élmény kialakításáig. A Bernstein Research elemzője, Bruno Monteyne kiemelte:
– A Tesco egyértelműen kilábalt a gödörből, és egyenletes fejlődési pályára állt. A cégcsoport bevétele eléri a 759 millió fontot. Bár arra továbbra is számítunk, hogy a diszkontláncok komoly versenytársként nagy nyomást fognak gyakorolni a Tescóra elsősorban Angliában.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb közel 60 milliót fordíthatnak helyi szervezetek fiatalok közösségi programjaira a Tesco pályázati programjával
Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója,…
Tovább olvasom >Szalagcsiszolót Clubcarddal 40% kedvezménnyel Szép-kártyára?
Április 1-től már a Tescónál is lehet SZÉP-kártyával fizetni a…
Tovább olvasom >600 ezer darab terméket mozgatnak naponta a Tesco új logisztikai központjában közel 200 áruház 24 órán belüli ellátására
Márciustól teljes kapacitással üzemel a Tesco tavaly novemberben átadott logisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >