Tartósan felszálló ágban a Tesco
Az előző év első félévéhez képest idén a Tesco 1,1%-os növekedésről számolt be. A legjelentősebb erősödést a cég legnagyobb piacain, a brit és az ír kereskedelemben érte el. A nagy piacelemző cégek szerint az előretörés alapja, hogy a Tesco Dave Lewis vezérigazgató vezetésével szinte teljesen átalakította működését az ellátólánc megreformálásától kezdve az új vásárlási élmény kialakításáig. A Bernstein Research elemzője, Bruno Monteyne kiemelte:
– A Tesco egyértelműen kilábalt a gödörből, és egyenletes fejlődési pályára állt. A cégcsoport bevétele eléri a 759 millió fontot. Bár arra továbbra is számítunk, hogy a diszkontláncok komoly versenytársként nagy nyomást fognak gyakorolni a Tescóra elsősorban Angliában.
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >