Tesco vásárlókártyát bocsát ki a Budapest Bank
A Tesco és a Budapest Bank együttműködésével hitelkártya-szolgáltatással bővül a kereskedelmi lánc törzsvásárlói programja: a pénzintézet által nemrég kibocsátott Tesco Vásárlókártya a plasztikkal való költéseket pontgyűjtéssel jutalmazza, amelyeket az áruházlánc automatikusan jóváír az ügyfél Tesco Clubcard egyenlegén.
Az együttműködés sikerét bizonyítja, hogy már a co-branded kártya hivatalos indulását megelőzően közel 15 ezer hiteligénylés érkezett.
Az áruhiteleken túl immár a Budapest Bank hitelkártya-szolgáltatása is elérhető a Tesco áruházakban annak a stratégiai együttműködésnek köszönhetően, amely idén januárban kezdődött a vezető hazai kiskereskedelmi lánc és az egyik legnagyobb hitelkártya-kibocsátó pénzintézet között. Az új plasztik tudatos vásárlásra és kártyahasználatra ösztönöz az által, hogy összekapcsolja a Tesco Clubcard törzsvásárlói programját, valamint a pontgyűjtést illetve pénzvisszatérítést kínáló hitelkártyák előnyeit.
A Tesco Clubcard törzsvásárlói program keretein belül az áruházlánc vásárlói tavaly augusztus óta kapnak pontokat az áruházon belüli költéseikért (minden 200 forint után 1 pontot), amelyeket a Tesco-ban levásárolható kuponokra váltanak be. Az igen sikeres programhoz kapcsolódik a Budapest Bank által kibocsátott Tesco Vásárlókártya is, amely a hitelkártyával bárhol történő vásárlások, valamint a kártyáról végzett csoportos beszedési megbízások után dupla értékű Tesco Clubcard pontokat ad, amelyeket az áruház havonta jóváír az ügyfél Tesco Clubcard egyenlegén. Az ügyfél így a Tesco áruházakban történő vásárlásai után járó pontjait gyakorlatilag megtriplázhatja a Tesco Vásárlókártyával történő fizetés esetén.
„A Budapest Bank kiemelt figyelmet fordít arra, hogy termékpalettáját az ügyfelek változó igényeinek megfelelően alakítsa ki, és folyamatosan megújítsa szolgáltatásait. Ebben segítségünkre vannak erős, elismert stratégiai partnervállalataink is, akikkel hosszú távú, kölcsönösen előnyös együttműködések kialakítására törekszünk. A Tesco Magyarországgal közösen nem kisebb célt tűztünk ki magunk elé, mint hogy felépítsük a legnagyobb hazai co-branded hitelkártya-portfoliót” – mondta Szentpétery Csaba, a Budapest Bank lakossági üzletágának vezetője.
Chris Nicholas, a Tesco Magyarország pénzügyi vezetője hozzátette: „A Budapest Bank a legnagyobb hitelkártya-portfolióval rendelkező pénzintézetek egyike, amely már 2003 óta kínál hitelkártyákat ügyfeleinek, így nincs kétségünk afelől, hogy a Tesco-vásárlók is elégedettek lesznek a nálunk nyújtott szolgáltatásokkal.”
Bár az áruhitelezés területén rendkívüli visszaesés volt tapasztalható a válság hatására (2010-ben az újonnan folyósított áruhitel volumen a 2008. évi volumen 38%-ára zsugorodott), a Budapest Bank a trendek ellenére is növelni tudta piaci részesedését mind az új hitelek kihelyezése, mind a teljes áruhitel-állomány tekintetében. A hitelkártyás költésekre ezzel szemben sokkal kevéssé voltak hatással a megváltozott gazdasági körülmények: szinte folyamatosan növekszik a vásárlási összvolumen. Az átlagos tranzakciós érték ugyanakkor csökken, ami azt jelzi, hogy az ügyfelek egyre tudatosabban használják a plasztikot: a mindennapi vásárlásaik során egyre gyakrabban veszik elő, és fizetnek hitelkártyával kis összegű tranzakcióknál is. A Budapest Bank a trendeknek megfelelően egyre nagyobb hangsúlyt helyez hitelkártya-piaci részesedésének növelésére. Ezen törekvés eredményességét jelzi, hogy míg a teljes hazai hitelkártya-piacon 2009-hez képest tavaly alig 1%-kal növekedett a vásárlási tranzakciók összértéke, a Budapest Banknál ugyanez az érték 12% volt.
A lakossági fedezetlen hitelezés megújításában kiemelt jelentőségű a Budapest Bank és a Tesco együttműködése, hiszen a Tesco Vásárlókártya részben helyettesíti illetve kiváltja a hagyományos, kis összegű, rövid futamidejű áruhitelezést: az ügyfélnek többek között nem szükséges minden egyes hiteligénye esetén új hitelszerződést kötnie.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >