Tesco: Ünnepeljük együtt a szerelmet!
Épphogy eltűntek a karácsonyi díszek, ismét pirosban pompázik a város, közeleg a szerelmesek ünnepe. Ilyenkor az érzelmeké a főszerep, és mindannyian szeretnénk örömet szerezni választottunknak. A Tesco segít megtalálni a tökéletes ajándékot: Február 11. és 13. között széles választékkal és kedvezményes árakkal várja a szerelmeseket, legyen szó egy apró figyelmességről, izgalmas meglepetésről vagy saját kézzel készített kedvességről.
A Valentin-nap hagyománya egészen az ókori Rómáig nyúlik vissza. Jelenlegi formájában a 20. század közepe óta ünneplik az angolszász országokban, míg Magyarországon mindössze 20 éve terjedt el ez a hagyomány. A szerelmesek napján ma már világszerte rózsáktól roskadoznak a virágüzletek, és levelek százezrei kelnek útra, hogy titkos vallomásokat adjanak át.
Tegyük emlékezetessé kedvesünk számára az idei Valentin-napot! A Tesco kínálatában a tökéletes este minden hozzávalóját megtaláljuk. Készítsünk egy finom vacsorát, aminek méltó megkoronázása lehet egy pohár finom pezsgő: legyen az magyar szőlőből készített, esetleg olasz pincészetekből származó különlegesség. Az este hátralévő részére válasszunk egy romantikus DVD-t, és teremtsünk meghitt hangulatot gyertyákkal és izgalmas illatokkal.
Az áruházakban számos ajándékötlet közül választhatunk. Lepjük meg kedvesünket egy Valentin-napi rózsa- vagy tulipáncsokorral, vagy egy kedves plüssfigurával, és ha igazán édesszájú, egy doboz limitált kiadású finomsággal is biztosan boldoggá tehetjük. Most olyan különlegességeket találhatunk a polcokon, mint a szív alakú dobozban tálalt földieper, a Valentin-napi ostyás oroszkrémtorta vagy a „Szeretlek” felirattal díszített piros alma.
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >