Tesco UK: tíz százalékkal nőtt az alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú italok iránti kereslet
A brit Tesco az alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú termékek iránti keresletnek a növekedéséről számolt be a „száraz január” során, amikor is a fogyasztók 10%-kal többet vásároltak, mint az előző év azonos hónapjában.
Az egyes kategóriákat tekintve az alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú szeszesital-értékesítés közel 40%-kal, az alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú borok eladása pedig 20%-kal bővült. Az alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú sörök és ciderek eladásai is emelkedtek, a fogyasztók 15%-kal többet vásároltak, mint 2023 januárjában.
Az igazsághoz azonban hozzátartozik, hogy a kereslet nem csak januárban ugrott meg nagyon – a kiskereskedő tavaly egész évben rekordeladásokról számolt be az alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú termékek vonatkozásában. A fellendülés „különösen erőteljes” volt a Tesco szerint a karácsonyi négyhetes időszakban, amikor a kereslet közel 15%-kal emelkedett.
Ez a vállalat szerint annak tudható be, hogy egyre több vásárló szeretné élvezni a társasági eseményeket alkohol nélkül, mégis minőségi bort, sört vagy szeszesitalt fogyasztva.
A kiskereskedő szerint a legnépszerűbb „szeszesital” a Tanqueray 0% gin volt, amelynek kereslete közel 200%-kal nőtt. És úgy tűnik, hogy a fogyasztók az alkoholmentes és alacsony alkoholtartlmú kézműves söröket is kedvelik, köztük a Lucky Saint Hazy IPA-t és a BrewDog Hazy Jane AF-et, a bor kategóriában pedig a brit vásárlók a hírek szerint Kylie Minogue 0% Sparkling Roséját részesítik előnyben.
New Food Magazine
Kapcsolódó cikkeink
20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >