Tesco: új csomagolási koncepciók
A Tesco évente 260 tonna műanyaggal kevesebbet szeretne felhasználni a saját márkás kemény sajtok esetében. A brit retaillánc a friss csirke csomagolását is megváltoztatta.

Kevesebb műanyagot használnának
A sajtoknak jellegzetes, négyzet alakú csomagolása van, legalábbis Nagy-Britanniában. A fenntarthatóság érdekében a Tesco megszakítja ezt a hagyományt saját márkás kemény sajtjainál. Az új, 400 grammos sajtok a 461 grammosakat váltják fel, és négyzet helyett téglalap alakúak lesznek.
A Tesco azt is bejelentette, hogy 2021-től nem használ többé műanyag tálcákat saját márkás egész csirkéje csomagolásához, hanem lecseréli a tálcákat egyszerű zacskókra.
Packaging 365
Kapcsolódó cikkeink
Saját hulladékából készít papírzacskót a Tesco
Partnerségre lépett a Tesco és a Mondi, hogy közösen hasznosítsák…
Tovább olvasom >Fenntarthatóbb szépségápolás a Henkeltől
A Nature Box, a Gliss Kur és a Syoss újraindításával…
Tovább olvasom >Drámaian pusztulnak az édesvízi halak
Az édesvízi halak “katasztrofális” fajpusztulásáról számolt be egy jelentés, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magazin: Megvéd a rendszer!
Megszokott éveleji franchise-körképünk ezúttal természetesen a vírusról szól, annak hatásairól…
Tovább olvasom >Ikea nőnapi játék az Instagramon
Az Ikea digitális kártyajátékot indít az Instagramon, hogy felhívja a…
Tovább olvasom >