Tesco: új csomagolási koncepciók
A Tesco évente 260 tonna műanyaggal kevesebbet szeretne felhasználni a saját márkás kemény sajtok esetében. A brit retaillánc a friss csirke csomagolását is megváltoztatta.
A sajtoknak jellegzetes, négyzet alakú csomagolása van, legalábbis Nagy-Britanniában. A fenntarthatóság érdekében a Tesco megszakítja ezt a hagyományt saját márkás kemény sajtjainál. Az új, 400 grammos sajtok a 461 grammosakat váltják fel, és négyzet helyett téglalap alakúak lesznek.
A Tesco azt is bejelentette, hogy 2021-től nem használ többé műanyag tálcákat saját márkás egész csirkéje csomagolásához, hanem lecseréli a tálcákat egyszerű zacskókra.
Packaging 365
Kapcsolódó cikkeink
8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >Átadták a Tesco új 100 ezer négyzetméteres magyarországi logisztikai központját
November 27-én ünnepélyes keretek között adta át a CTP Magyarország…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >