Tesco: új csomagolási koncepciók
A Tesco évente 260 tonna műanyaggal kevesebbet szeretne felhasználni a saját márkás kemény sajtok esetében. A brit retaillánc a friss csirke csomagolását is megváltoztatta.

Kevesebb műanyagot használnának
A sajtoknak jellegzetes, négyzet alakú csomagolása van, legalábbis Nagy-Britanniában. A fenntarthatóság érdekében a Tesco megszakítja ezt a hagyományt saját márkás kemény sajtjainál. Az új, 400 grammos sajtok a 461 grammosakat váltják fel, és négyzet helyett téglalap alakúak lesznek.
A Tesco azt is bejelentette, hogy 2021-től nem használ többé műanyag tálcákat saját márkás egész csirkéje csomagolásához, hanem lecseréli a tálcákat egyszerű zacskókra.
Packaging 365
Kapcsolódó cikkeink
Rekordot döntött a Tesco kuponkampánya – több ezer gyermeknek nyújt kapaszkodót az adomány
52 millió forint gyűlt össze a Tesco áruházakban értékesített adománykuponokból…
Tovább olvasom >Színt vált a csomagolás, ha romlik az étel – új találmány forradalmasíthatja az élelmiszer-pazarlás elleni harcot
Három spanyol fiatal, Pilar Granado, Pablo Sosa Domínguez és Luis…
Tovább olvasom >Milliószámra viszik a jégkrémet a Tescókból
Több millió darab jégkrémet vásárolnak a magyarok a nyári szezonban…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >