Tesco: új csomagolási koncepciók
A Tesco évente 260 tonna műanyaggal kevesebbet szeretne felhasználni a saját márkás kemény sajtok esetében. A brit retaillánc a friss csirke csomagolását is megváltoztatta.

Kevesebb műanyagot használnának
A sajtoknak jellegzetes, négyzet alakú csomagolása van, legalábbis Nagy-Britanniában. A fenntarthatóság érdekében a Tesco megszakítja ezt a hagyományt saját márkás kemény sajtjainál. Az új, 400 grammos sajtok a 461 grammosakat váltják fel, és négyzet helyett téglalap alakúak lesznek.
A Tesco azt is bejelentette, hogy 2021-től nem használ többé műanyag tálcákat saját márkás egész csirkéje csomagolásához, hanem lecseréli a tálcákat egyszerű zacskókra.
Packaging 365
Kapcsolódó cikkeink
Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a…
Tovább olvasom >Újabb közel 60 milliót fordíthatnak helyi szervezetek fiatalok közösségi programjaira a Tesco pályázati programjával
Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója,…
Tovább olvasom >Szalagcsiszolót Clubcarddal 40% kedvezménnyel Szép-kártyára?
Április 1-től már a Tescónál is lehet SZÉP-kártyával fizetni a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >