Tesco: új csomagolási koncepciók
A Tesco évente 260 tonna műanyaggal kevesebbet szeretne felhasználni a saját márkás kemény sajtok esetében. A brit retaillánc a friss csirke csomagolását is megváltoztatta.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/12/tesco-kaeseverpackung-300x167.jpg)
Kevesebb műanyagot használnának
A sajtoknak jellegzetes, négyzet alakú csomagolása van, legalábbis Nagy-Britanniában. A fenntarthatóság érdekében a Tesco megszakítja ezt a hagyományt saját márkás kemény sajtjainál. Az új, 400 grammos sajtok a 461 grammosakat váltják fel, és négyzet helyett téglalap alakúak lesznek.
A Tesco azt is bejelentette, hogy 2021-től nem használ többé műanyag tálcákat saját márkás egész csirkéje csomagolásához, hanem lecseréli a tálcákat egyszerű zacskókra.
Packaging 365
Kapcsolódó cikkeink
95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >Fókuszban a csomagolóanyagok – konferencia
Csomagolóanyagot gyárt? Saját márkás terméket szállít be valamely kereskedelmi láncnak?…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >