Tesco: sokkal több vegán termék fogyott januárban
Komoly bevételemelkedést könyvelt el a vegán termékeladásokból a Tesco a Veganuary során.
A kimutatások szerint a britek 15%-kal több alkoholmentes, vagy alacsony alkoholtartalmú italt vásároltak mint egy évvel ezelőtt.
A szupermarket szerint a minden eddiginél szélesebb vegán ételválaszték iránti igény idén januárban megduplázódott a tavalyihoz képest.
A Tesco első növényi alapú termékcsaládja, a Wicked Kitchen 2018-ban debütált a szupermarket polcain.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >Extra löket, extra alacsony áron a Tescótól
Új év, új élet – mondogatjuk magunknak szinte minden év…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >