Tesco: sokkal több vegán termék fogyott januárban
Komoly bevételemelkedést könyvelt el a vegán termékeladásokból a Tesco a Veganuary során.

Egyre több növényi alapú termék fogy
A kimutatások szerint a britek 15%-kal több alkoholmentes, vagy alacsony alkoholtartalmú italt vásároltak mint egy évvel ezelőtt.
A szupermarket szerint a minden eddiginél szélesebb vegán ételválaszték iránti igény idén januárban megduplázódott a tavalyihoz képest.
A Tesco első növényi alapú termékcsaládja, a Wicked Kitchen 2018-ban debütált a szupermarket polcain.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >Rekordot döntött a Tesco kuponkampánya – több ezer gyermeknek nyújt kapaszkodót az adomány
52 millió forint gyűlt össze a Tesco áruházakban értékesített adománykuponokból…
Tovább olvasom >Milliószámra viszik a jégkrémet a Tescókból
Több millió darab jégkrémet vásárolnak a magyarok a nyári szezonban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >