Tesco: PET-palackért clubkártyapont, táska vagy ásványvíz jár
A Tesco kiemelt figyelmet fordít a környezettudatos működésre, a társadalmi szemléletformálásra, ezen belül is a szelektív hulladékgyűjtésre, így az áruházlánc idén is kampányt indít a PET-palackok és alumíniumdobozok visszagyűjtésére – olvasható a Tesco közleményében. A 2011. május 06. és október 31. között megrendezésre kerülő akció során a visszagyűjtött hulladékért cserébe a vásárlók örökzöld táskát, Clubkártya pontokat vagy ásványvizet kaphatnak ajándékba.
A Tesco reméli, hogy az idei akció is legalább olyan sikeres lesz a vásárlók körében, mint a tavalyi évben meghirdetett kampánysorozat. A 2010. évi kampányoknak köszönhetően a vásárlók mintegy 18 millió PET-palackot és 59 millió alumíniumdobozt váltottak vissza a Tesco áruházakban.
A Tesco működése során különösen nagy figyelmet fordít a szelektív hulladékgyűjtési folyamatokra, ezért az áruházlánc 2011. május 6-tól október 31-ig újabb kampányt indít a PET-palackok és alumíniumdobozok visszagyűjtésére. A vásárlóknak szervezett akciókon kívül, az áruházlánc kibővítette hulladék visszagyűjtési rendszerét is. Májustól immár az ország összes Tesco hipermarketében leadhatják a vásárlók az összegyűjtött hulladékokat ellenérték fejében. Az áruházlánc öt darab PET-palackért 5 forintot, míg öt darab alumíniumdobozért 10 forintot fizet a hulladékgyűjtőknek. Az üvegvisszaváltó ablaknál, vevőszolgálati pultnál vagy a visszaváltó centrumok automatáiból kapott blokk azonnal levásárolható vagy készpénzre váltható az áruházakban.
2011. május 06. és október 31. között azok a vásárlók, akik visszavisznek a Tesco áruházakba 20 darab PET-palackot vagy 20 darab alumíniumdobozt, egy Tesco PET vagy egy Tesco ALU gyűjtőzsákot kapnak ajándékba. A strapabíró gyűjtőzsákok elhasználódás esetén díjmentesen újra cserélhetők a Tesco hipermarketekben.
Az akció keretében azok a vásárlók, akik ebben a palackgyűjtő zsákban visszahoznak 20 darab PET-palackot vagy 20 darab alumíniumdobozt, kapnak egy matricát, amit egy gyűjtőfüzetbe kell beragasztaniuk. A gyűjtőfüzetek az áruházak vevőszolgálati pultjainál szerezhetők be, vagy letölthetők a www.zoldtesco.hu weboldalról.
Azon vásárlóknak, akik összegyűjtenek 5 db matricát, a Tesco időről-időre különféle nyereményekkel kedveskedik. A vásárlók május 06 – 31. között egy Tesco örökzöld táskát kapnak ajándékba, míg az áruházlánc június 01 – július 31-ig 50 Clubcard pontot ír jóvá az öt matricát összegyűjtött vásárlók klubkártyáján. A kampány augusztus 01-től október 31-ig tartó záró szakaszában pedig egy 1,5 literes szénsavmentes ásványvíz a nyeremény. Ez utóbbi ajándékot a Tesco együttműködő partnere a Coca-Cola Magyarország biztosítja.
„Palackjaink előállításához újrahasznosított PET-palackokat használunk fel, egyes termékeinknél ennek az aránya eléri a 30 százalékot. Szeretnénk, ha ezen a példán keresztül is minél többen ismernék fel, hogy a hulladékok értékes nyersanyagok, és kedvet kapnának a szelektív gyűjtéshez. A kampány során ezért arra kérjük majd a vásárlókat, hogy segítsenek minél több palacknak újjászületni”- emelte ki Pogány Éda, a Coca-Cola Magyarország kommunikációs igazgatója.
„A Tesco a PET-palackok és alumíniumdobozok visszaváltására indított kampányokkal szeretné felhívni vásárlóinak figyelmét a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára. Az elmúlt évben a Tesco hulladékgyűjtési kampányai rendkívül sikeresek voltak. A vásárlók mintegy 18 millió PET-palack és 59 millió alumíniumdoboz összegyűjtésével jelentősen hozzájárultak ahhoz, hogy környezetünk zöld és élhető maradhasson. Reméljük, hogy a „Duplán jól jár!” elnevezésű kampányunk végén is kiemelkedő eredményekkel büszkélkedhetünk majd”, mondta el Iglódi-Csató Judit, a Tesco kommunikációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >