Tesco Online Bevásárlás: Több mint 180 ezer felhasználó
A Tesco Online Bevásárlás az áruházlánc egyik legdinamikusabban fejlődő szolgáltatása. A vállalat 2016 áprilisában egy új székesfehérvári állomást hozott létre, ezzel a környező településeken is elérhetővé téve a házhozszállítást, nyáron pedig Siófokon is felvehetőek lesznek az előre összeállított rendelések.
„2013-as indulása óta folyamatosan fejlesztjük, és a vásárlók visszajelzései alapján javítjuk online bevásárlás szolgáltatásunkat. Az elmúlt években a 930 ezernél is több rendelés teljesítése során, több mint 100 autóval, 98%-os elégedettségi index mellett, munkatársaink összesen 61 millió darab terméket szállítottak ki. A szolgáltatás jelenleg több mint 700 embernek ad munkát az országban, és célunk, hogy a folyamatos bővítésekkel ez a szám tovább növekedjen” – mondta Sebestyén Péter, a Tesco e-kereskedelmi üzletágának vezetője.
Áprilisban a Tesco egy székesfehérvári állomással bővítette szolgáltatását, 20 új munkahelyet teremtve így a városban. Ezzel a fejlesztéssel az áruházlánc a megyeszékhely mellett a Velencén, Gárdonyban, Sárszentmihályon, Úrhidán, Szabadbattyánban, Sukorón, Pákozdon és Kápolnásnyéken tette elérhetővé a cipekedésmentes bevásárlást. Május 30. és augusztus 31. között pedig Székesfehérvárról napi két alkalommal Siófokra is kiszállítja a Tesco a leadott rendelések alapján összeállított csomagokat, megkönnyítve ezzel a Balatonon nyaralók életét. Az áruházlánc kiemelten fontosnak tartja a társadalmi felelősségvállalást, ezért Székesfehérváron és Győrben májustól a környezetet védve, bevásárlótáska nélkül szállítja házhoz a megrendelt termékeket. Emellett május 31-én 150 ezer forint értékű adománycsomaggal támogatta a székesfehérvári Vigyázó Kéz Gyermekvédelmi Egyesület pártfogoltjait, boldogabbá téve számukra a gyermeknapot.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pepsi gyártása hazatér Magyarországra
A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása,…
Tovább olvasom >Gyorséttermi nagyüzem: tovább nőtt a McDonald’s és a Burger King árbevétele, de egyre többe kerül a hamburger
Sikeres pénzügyi évet zárt 2024-ben a két legnagyobb gyorsétteremlánc Magyarországon:…
Tovább olvasom >Növelte piaci részesedését és árbevételét 2024-ben a Praktiker
A kihívásokkal teli környezetben is pozitív eredménnyel és piaci részesedésének…
Tovább olvasom >