Tesco Online Bevásárlás: Több mint 180 ezer felhasználó
A Tesco Online Bevásárlás az áruházlánc egyik legdinamikusabban fejlődő szolgáltatása. A vállalat 2016 áprilisában egy új székesfehérvári állomást hozott létre, ezzel a környező településeken is elérhetővé téve a házhozszállítást, nyáron pedig Siófokon is felvehetőek lesznek az előre összeállított rendelések.
„2013-as indulása óta folyamatosan fejlesztjük, és a vásárlók visszajelzései alapján javítjuk online bevásárlás szolgáltatásunkat. Az elmúlt években a 930 ezernél is több rendelés teljesítése során, több mint 100 autóval, 98%-os elégedettségi index mellett, munkatársaink összesen 61 millió darab terméket szállítottak ki. A szolgáltatás jelenleg több mint 700 embernek ad munkát az országban, és célunk, hogy a folyamatos bővítésekkel ez a szám tovább növekedjen” – mondta Sebestyén Péter, a Tesco e-kereskedelmi üzletágának vezetője.
Áprilisban a Tesco egy székesfehérvári állomással bővítette szolgáltatását, 20 új munkahelyet teremtve így a városban. Ezzel a fejlesztéssel az áruházlánc a megyeszékhely mellett a Velencén, Gárdonyban, Sárszentmihályon, Úrhidán, Szabadbattyánban, Sukorón, Pákozdon és Kápolnásnyéken tette elérhetővé a cipekedésmentes bevásárlást. Május 30. és augusztus 31. között pedig Székesfehérvárról napi két alkalommal Siófokra is kiszállítja a Tesco a leadott rendelések alapján összeállított csomagokat, megkönnyítve ezzel a Balatonon nyaralók életét. Az áruházlánc kiemelten fontosnak tartja a társadalmi felelősségvállalást, ezért Székesfehérváron és Győrben májustól a környezetet védve, bevásárlótáska nélkül szállítja házhoz a megrendelt termékeket. Emellett május 31-én 150 ezer forint értékű adománycsomaggal támogatta a székesfehérvári Vigyázó Kéz Gyermekvédelmi Egyesület pártfogoltjait, boldogabbá téve számukra a gyermeknapot.
Kapcsolódó cikkeink
Februárban kezdődik a hazai dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre több ezer tonna magyar termesztésű görögdinnyével…
Tovább olvasom >A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >