Tesco Online Bevásárlás: Több mint 180 ezer felhasználó
A Tesco Online Bevásárlás az áruházlánc egyik legdinamikusabban fejlődő szolgáltatása. A vállalat 2016 áprilisában egy új székesfehérvári állomást hozott létre, ezzel a környező településeken is elérhetővé téve a házhozszállítást, nyáron pedig Siófokon is felvehetőek lesznek az előre összeállított rendelések.
„2013-as indulása óta folyamatosan fejlesztjük, és a vásárlók visszajelzései alapján javítjuk online bevásárlás szolgáltatásunkat. Az elmúlt években a 930 ezernél is több rendelés teljesítése során, több mint 100 autóval, 98%-os elégedettségi index mellett, munkatársaink összesen 61 millió darab terméket szállítottak ki. A szolgáltatás jelenleg több mint 700 embernek ad munkát az országban, és célunk, hogy a folyamatos bővítésekkel ez a szám tovább növekedjen” – mondta Sebestyén Péter, a Tesco e-kereskedelmi üzletágának vezetője.
Áprilisban a Tesco egy székesfehérvári állomással bővítette szolgáltatását, 20 új munkahelyet teremtve így a városban. Ezzel a fejlesztéssel az áruházlánc a megyeszékhely mellett a Velencén, Gárdonyban, Sárszentmihályon, Úrhidán, Szabadbattyánban, Sukorón, Pákozdon és Kápolnásnyéken tette elérhetővé a cipekedésmentes bevásárlást. Május 30. és augusztus 31. között pedig Székesfehérvárról napi két alkalommal Siófokra is kiszállítja a Tesco a leadott rendelések alapján összeállított csomagokat, megkönnyítve ezzel a Balatonon nyaralók életét. Az áruházlánc kiemelten fontosnak tartja a társadalmi felelősségvállalást, ezért Székesfehérváron és Győrben májustól a környezetet védve, bevásárlótáska nélkül szállítja házhoz a megrendelt termékeket. Emellett május 31-én 150 ezer forint értékű adománycsomaggal támogatta a székesfehérvári Vigyázó Kéz Gyermekvédelmi Egyesület pártfogoltjait, boldogabbá téve számukra a gyermeknapot.
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Indul a gazdaságos kiszállítás a foodorán!
A foodora, hazánk vezető gyorskereskedelmi szolgáltatója tovább bővíti kiszállítási opcióit,…
Tovább olvasom >Vadonatúj audio termékkollekciót mutat be a MediaMarkt és Robbie William
A kollekció júliusban debütál, nem sokkal Robbie Williams világturnéjának európai…
Tovább olvasom >A tavasz az allergia időszaka is
A tavaszi napsütés sokak számára nem csak örömöt, hanem kellemetlenséget…
Tovább olvasom >