Tesco Online Bevásárlás: Több mint 180 ezer felhasználó
A Tesco Online Bevásárlás az áruházlánc egyik legdinamikusabban fejlődő szolgáltatása. A vállalat 2016 áprilisában egy új székesfehérvári állomást hozott létre, ezzel a környező településeken is elérhetővé téve a házhozszállítást, nyáron pedig Siófokon is felvehetőek lesznek az előre összeállított rendelések.
„2013-as indulása óta folyamatosan fejlesztjük, és a vásárlók visszajelzései alapján javítjuk online bevásárlás szolgáltatásunkat. Az elmúlt években a 930 ezernél is több rendelés teljesítése során, több mint 100 autóval, 98%-os elégedettségi index mellett, munkatársaink összesen 61 millió darab terméket szállítottak ki. A szolgáltatás jelenleg több mint 700 embernek ad munkát az országban, és célunk, hogy a folyamatos bővítésekkel ez a szám tovább növekedjen” – mondta Sebestyén Péter, a Tesco e-kereskedelmi üzletágának vezetője.
Áprilisban a Tesco egy székesfehérvári állomással bővítette szolgáltatását, 20 új munkahelyet teremtve így a városban. Ezzel a fejlesztéssel az áruházlánc a megyeszékhely mellett a Velencén, Gárdonyban, Sárszentmihályon, Úrhidán, Szabadbattyánban, Sukorón, Pákozdon és Kápolnásnyéken tette elérhetővé a cipekedésmentes bevásárlást. Május 30. és augusztus 31. között pedig Székesfehérvárról napi két alkalommal Siófokra is kiszállítja a Tesco a leadott rendelések alapján összeállított csomagokat, megkönnyítve ezzel a Balatonon nyaralók életét. Az áruházlánc kiemelten fontosnak tartja a társadalmi felelősségvállalást, ezért Székesfehérváron és Győrben májustól a környezetet védve, bevásárlótáska nélkül szállítja házhoz a megrendelt termékeket. Emellett május 31-én 150 ezer forint értékű adománycsomaggal támogatta a székesfehérvári Vigyázó Kéz Gyermekvédelmi Egyesület pártfogoltjait, boldogabbá téve számukra a gyermeknapot.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >