Tesco: növényi alapú védelemmel az élelmiszerhulladék ellen
A Tesco tesztelni kezdte az Apeel nevű növényi alapú védőburkot, amely zöldségeken és növényeken alkalmazva meghosszabbítja azok élettartamát.

Sokkal hosszabb lehet az élettartama a termékeknek az Apeellel
A védőréteg lelassítja a termékek vízvesztését és az oxidációt, amelyek miatt a zöldségek és gyümölcsök romlásnak indulnak.
A tesztben 80 brit Tesco vesz részt. A Tesco szerint az Egyesült Királyságban évente 6,6 millió metrikus tonna élelmiszer kerül a kukába, amiből 400 ezer metrikus tonnát a gyümölcsök képeznek. A brit lakosság naponta 720.000 narancsot dob a szemétbe.
Packaging Insights
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >