Tesco: növényi alapú védelemmel az élelmiszerhulladék ellen
A Tesco tesztelni kezdte az Apeel nevű növényi alapú védőburkot, amely zöldségeken és növényeken alkalmazva meghosszabbítja azok élettartamát.

Sokkal hosszabb lehet az élettartama a termékeknek az Apeellel
A védőréteg lelassítja a termékek vízvesztését és az oxidációt, amelyek miatt a zöldségek és gyümölcsök romlásnak indulnak.
A tesztben 80 brit Tesco vesz részt. A Tesco szerint az Egyesült Királyságban évente 6,6 millió metrikus tonna élelmiszer kerül a kukába, amiből 400 ezer metrikus tonnát a gyümölcsök képeznek. A brit lakosság naponta 720.000 narancsot dob a szemétbe.
Packaging Insights
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >