Tesco: növényi alapú védelemmel az élelmiszerhulladék ellen
A Tesco tesztelni kezdte az Apeel nevű növényi alapú védőburkot, amely zöldségeken és növényeken alkalmazva meghosszabbítja azok élettartamát.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/03/f9310875-01f2-42f4-89db-5927b0f9484f3.3.-Tesco2-300x200.jpg)
Sokkal hosszabb lehet az élettartama a termékeknek az Apeellel
A védőréteg lelassítja a termékek vízvesztését és az oxidációt, amelyek miatt a zöldségek és gyümölcsök romlásnak indulnak.
A tesztben 80 brit Tesco vesz részt. A Tesco szerint az Egyesült Királyságban évente 6,6 millió metrikus tonna élelmiszer kerül a kukába, amiből 400 ezer metrikus tonnát a gyümölcsök képeznek. A brit lakosság naponta 720.000 narancsot dob a szemétbe.
Packaging Insights
Kapcsolódó cikkeink
Új típusú eladáshelyi hirdetőeszközt vezet be Magyarországon a Tesco
A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Idén nyáron is tescózhatunk a Balatonon: kiszállítás akár 30 perc alatt a nyaralóba
A balatoni nyaralás egyszerre szólhat a gondtalan kikapcsolódásról és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >