Tesco: Nálunk a zene is számít!

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 02. 08. 23:34

2010 októberétől megújult tartalommal hallható a Tesco instore rádió minden hipermarketben. Zene eddig is hallható volt a Tesco áruházakban, hiszen 2009 óta a Tescóban egy direkt az áruházláncra szabott dedikált zenei csatorna biztosítja azt, hogy az aktuális trendeknek megfelelően mindig a legkedveltebb hazai és nemzetközi előadók dalai szórakoztassák a vásárlókat bevásárlás közben.

Az új koncepcióval azonban egy olyan kiegészítő instore eszköz megteremtése volt a cél, ahol a reklámmegjelenések kiszámíthatóan jelentkeznek, emellett pedig szinte rádiós közegként is funkcionál az újraszabott Tesco Rádió.

Miért különleges ez a koncepció?

Mert az információkat egy sokkal színesebb, játékosabb és emberközelibb világba helyezi, ami a reklámozóknak az elérés hatékonysága miatt, a vásárlóknak pedig az üzenetek fogyaszthatósága miatt fontos.

Mert a szlogenek, a rádió hangulati elemei mind a Tesco márkát tükrözik.

Mert a Tesco mindenkit elér a nap huszonnégy órájában, aki náluk vásárol, hiszen a Tesco Rádió minden pillanata egyszerre hallható az ország összes áruházában.

Mitől rádió?

Mert megszólítja a vásárlót, személyeskedik, olykor vicces, informatív, mindezt persze kedvesen, kulturáltan teszi.

Vannak hangjai, műsorvezetői, szlogenjei, amelyek tipikusak és könnyen azonosíthatóak a Tescóval.

Sok zenét sugároz, mindenből a legjobbat próbálja adni, óránként pedig reklámokat szór az éterbe, ahogyan azt a rádióadók is teszik.

Állandó rovatai vannak, amelyekben többek között foglalkozik az egészséges életmóddal és táplálkozással, valamint a környezetvédelemmel.

Összefoglalva a fentieket: miben más tehát az új Tesco Rádió?

1. Megváltozott rádiós rendszer – áttekinthető, rovatszerű felépítés

2. Párbeszédes moderátori struktúra, „as live” – személyesebb elérés, személyesebb hangvétel

3. Aktív tartalmat kommunikáló reklámok – kreatív, ötletes megoldások

4. Figyelemfelkeltő spotstruktúra – effektek, modern, profi hangpark használata

5. Jól elkülöníthető blokkok

A Tesco partnere a megújulásban a Multirádió Szolgáltató Kft., amely a reklámidő-értékesítés mellett a spotgyártásban is tud segíteni az érdeklődőknek, emellett a kreatív tervezésben is a hirdetők rendelkezésére áll.

Jó rádiózást! Együtt!

Kapcsolódó cikkeink