Tesco: Nálunk a zene is számít!
2010 októberétől megújult tartalommal hallható a Tesco instore rádió minden hipermarketben. Zene eddig is hallható volt a Tesco áruházakban, hiszen 2009 óta a Tescóban egy direkt az áruházláncra szabott dedikált zenei csatorna biztosítja azt, hogy az aktuális trendeknek megfelelően mindig a legkedveltebb hazai és nemzetközi előadók dalai szórakoztassák a vásárlókat bevásárlás közben.
Az új koncepcióval azonban egy olyan kiegészítő instore eszköz megteremtése volt a cél, ahol a reklámmegjelenések kiszámíthatóan jelentkeznek, emellett pedig szinte rádiós közegként is funkcionál az újraszabott Tesco Rádió.
Miért különleges ez a koncepció?
Mert az információkat egy sokkal színesebb, játékosabb és emberközelibb világba helyezi, ami a reklámozóknak az elérés hatékonysága miatt, a vásárlóknak pedig az üzenetek fogyaszthatósága miatt fontos.
Mert a szlogenek, a rádió hangulati elemei mind a Tesco márkát tükrözik.
Mert a Tesco mindenkit elér a nap huszonnégy órájában, aki náluk vásárol, hiszen a Tesco Rádió minden pillanata egyszerre hallható az ország összes áruházában.
Mitől rádió?
Mert megszólítja a vásárlót, személyeskedik, olykor vicces, informatív, mindezt persze kedvesen, kulturáltan teszi.
Vannak hangjai, műsorvezetői, szlogenjei, amelyek tipikusak és könnyen azonosíthatóak a Tescóval.
Sok zenét sugároz, mindenből a legjobbat próbálja adni, óránként pedig reklámokat szór az éterbe, ahogyan azt a rádióadók is teszik.
Állandó rovatai vannak, amelyekben többek között foglalkozik az egészséges életmóddal és táplálkozással, valamint a környezetvédelemmel.
Összefoglalva a fentieket: miben más tehát az új Tesco Rádió?
1. Megváltozott rádiós rendszer – áttekinthető, rovatszerű felépítés
2. Párbeszédes moderátori struktúra, „as live” – személyesebb elérés, személyesebb hangvétel
3. Aktív tartalmat kommunikáló reklámok – kreatív, ötletes megoldások
4. Figyelemfelkeltő spotstruktúra – effektek, modern, profi hangpark használata
5. Jól elkülöníthető blokkok
A Tesco partnere a megújulásban a Multirádió Szolgáltató Kft., amely a reklámidő-értékesítés mellett a spotgyártásban is tud segíteni az érdeklődőknek, emellett a kreatív tervezésben is a hirdetők rendelkezésére áll.
Jó rádiózást! Együtt!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >