Tesco: Nálunk a zene is számít!
2010 októberétől megújult tartalommal hallható a Tesco instore rádió minden hipermarketben. Zene eddig is hallható volt a Tesco áruházakban, hiszen 2009 óta a Tescóban egy direkt az áruházláncra szabott dedikált zenei csatorna biztosítja azt, hogy az aktuális trendeknek megfelelően mindig a legkedveltebb hazai és nemzetközi előadók dalai szórakoztassák a vásárlókat bevásárlás közben.
Az új koncepcióval azonban egy olyan kiegészítő instore eszköz megteremtése volt a cél, ahol a reklámmegjelenések kiszámíthatóan jelentkeznek, emellett pedig szinte rádiós közegként is funkcionál az újraszabott Tesco Rádió.
Miért különleges ez a koncepció?
Mert az információkat egy sokkal színesebb, játékosabb és emberközelibb világba helyezi, ami a reklámozóknak az elérés hatékonysága miatt, a vásárlóknak pedig az üzenetek fogyaszthatósága miatt fontos.
Mert a szlogenek, a rádió hangulati elemei mind a Tesco márkát tükrözik.
Mert a Tesco mindenkit elér a nap huszonnégy órájában, aki náluk vásárol, hiszen a Tesco Rádió minden pillanata egyszerre hallható az ország összes áruházában.
Mitől rádió?
Mert megszólítja a vásárlót, személyeskedik, olykor vicces, informatív, mindezt persze kedvesen, kulturáltan teszi.
Vannak hangjai, műsorvezetői, szlogenjei, amelyek tipikusak és könnyen azonosíthatóak a Tescóval.
Sok zenét sugároz, mindenből a legjobbat próbálja adni, óránként pedig reklámokat szór az éterbe, ahogyan azt a rádióadók is teszik.
Állandó rovatai vannak, amelyekben többek között foglalkozik az egészséges életmóddal és táplálkozással, valamint a környezetvédelemmel.
Összefoglalva a fentieket: miben más tehát az új Tesco Rádió?
1. Megváltozott rádiós rendszer – áttekinthető, rovatszerű felépítés
2. Párbeszédes moderátori struktúra, „as live” – személyesebb elérés, személyesebb hangvétel
3. Aktív tartalmat kommunikáló reklámok – kreatív, ötletes megoldások
4. Figyelemfelkeltő spotstruktúra – effektek, modern, profi hangpark használata
5. Jól elkülöníthető blokkok
A Tesco partnere a megújulásban a Multirádió Szolgáltató Kft., amely a reklámidő-értékesítés mellett a spotgyártásban is tud segíteni az érdeklődőknek, emellett a kreatív tervezésben is a hirdetők rendelkezésére áll.
Jó rádiózást! Együtt!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >