Tesco Mobile: hamarosan indul az első igazi virtuális mobilszolgáltató
A Tesco-Global Áruházak és a Vodafone Magyarország megállapodást kötött a Tesco Mobile magyarországi piacra lépéséről.
A Tesco Mobile, a Tesco és a Vodafone közös – 50-50%-ban tulajdonolt – vállalkozása független mobilszolgáltatóként fog működni a magyar piacon. A vállalat Tesco Mobile néven fogja kínálni szolgáltatásait a magyarországi Tesco áruházakban, a Vodafone technológiájának és hálózatának támogatásával.
A Tesco Mobile ügyfelek mind a Tesco, mind a Vodafone által nyújtott előnyöket élvezhetik, hiszen a versenyképes mobilszolgáltatások és -készülékek a Tesco áruházak országos hálózatán keresztül mindenki számára könnyen hozzáférhetőek lesznek. Természetesen a Tesco Mobile ügyfelei is haszonélvezőivé válnak az elmúlt évtized legnagyobb magyar telekommunikációs beruházásának, a Vodafone hálózatmodernizációjának, amelynek révén várhatóan legkésőbb 2012 nyarára a lakosság 99 százaléka számára lesz elérhető a hangalapú szolgáltatás és a villámgyors mobilnet.
– Ez egy igen izgalmas vállalkozás a Tesco számára – mondta Gerry Gray, az áruházlánc magyarországi ügyvezető igazgatója. – Folyamatosan keressük az új lehetőségeket, amelyek révén további értékeket teremthetünk és újításokat kínálhatunk a magyar vásárlók számára, s hiszünk benne, hogy a Tesco Mobile mindkettőt biztosítja.
A hazai vállalkozás a Tesco és a Vodafone első együttműködése. A Tesco – hasonló konstrukcióban – már jelen van a mobilpiacon az Egyesült Királyságban, Írországban és Szlovákiában.
A Tesco Mobile úgynevezett virtuális mobilszolgáltató lesz a magyar mobil telekommunikációs piacon. A virtuális mobilszolgáltató (MVNO) egy olyan vállalat, amely mobiltelefon-szolgáltatásokat kínál, de nincs saját hálózati infrastruktúrája, így saját frekvenciája sem.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Nehéz helyzetben a sertéshúságazat: emelkedő költségek, csökkenő fogyasztás és átalakuló szokások
Évek óta kihívásokkal néz szembe a hazai és az uniós…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >