Csökkenti a Tesco saját márkás üdítőitalainak cukortartalmát

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2017. 10. 24. 15:02

Jelentősen csökkentette a Tesco saját márkás üdítőitalaiban a hozzáadottcukor-tartalmat, így október elejétől csak olyan üdítők találhatóak az áruházak polcain, melyek 100 milliliterjében maximum 5 gramm cukor van. A változás következtében a Tesco közép-európai üdítőkínálatához összesen 4100 tonnával kevesebb cukrot használ fel egy évben, az üdítők kalóriatartalma pedig 24 százalékkal csökkent

A Tesco összesen 42 saját márkás üdítőitalának receptjét vizsgálta meg, és csökkentette bennük a cukortartalmat, minden esetben figyelembe véve a vásárlói visszajelzéseket. A cukortartalom csökkentésének következtében például a Tesco Cola 100 milliliterjében 22 kalória van, míg a legnépszerűbb márkák hasonló termékeinél ugyanennyi mennyiségben több mint 40 kalória található.

– Sokat dolgoztunk azért, hogy az üdítőitalok ugyanolyan finomak maradjanak, csak kevesebb cukrot tartalmazzanak. Reméljük, hogy ezzel a kezdeményezéssel is hozzájárulhatunk vásárlóink egészségesebb életmódjához – mondta Jamie Walker, a Tesco Európa beszerzési igazgatója. //

Kapcsolódó cikkeink