Tesco kampány az egészségesebb táplálkozásért – ingyen gyümölcs gyerekeknek
Új kampányt indított a Tesco az Egyesült Királyságban a gyümölcs- és zöldségfogyasztás ösztönzésére, miután kormányzati kutatások azt mutatják: tíz gyermekből és öt felnőttből csak egy fogyasztja el az ajánlott napi öt adag zöldséget és gyümölcsöt.
Az áruházlánc vásárlói friss zöldségek és gyümölcsök vásárlásakor személyre szabott Clubcard bélyegeket gyűjthetnek, amelyeket később Clubcard pontokra és vásárlási utalványokra válthatnak be. Emellett a Tesco extra Clubcard pontokat kínál a nyári időszakban friss gyümölcsök és zöldségek vásárlása után, illetve több más akcióval ösztönzi az egészségesebb választásokat.
A kampány részeként augusztus 4 és 17 között ingyenes gyümölcsöt biztosítanak a gyerekeknek a kasszáknál; várhatóan több mint 3,5 millió almát osztanak ki két hét alatt.
Ashwin Prasad, a Tesco vezérigazgatója elmondta, hogy a kereskedő szeretné elhárítani az akadályokat vásárlóik egészségesebb táplálkozásának útjából és támogatni a családokat az apró változtatások megtételében.
Az új kampány azt követően indul, hogy a kormány a szupermarketekre vonatkozó szigorúbb egészségügyi szabályozási terveket jelentett be a nyár folyamán. A Tesco azon kereskedők egyike volt, amelyek határozottan támogatták a kormány új, az Egyesült Királyságban az elhízás csökkentését célzó intézkedéseit.
A kormány egészségügyi minisztere, Wes Streeting üdvözölte a kezdeményezést, amely szerinte hozzájárulhat az elhízás elleni küzdelemhez és az egészségesebb táplálkozási szokások szélesebb körben történő terjedéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új lendület az alapításokban, de a cégszámcsökkenés még nem állt meg
Új alapítási hullám érte el a cégvilágot júliusban, mégis tart…
Tovább olvasom >Új könnyítések a fenntarthatósági jelentésben
2025. július 11-én az Európai Bizottság elfogadta a fenntarthatósági jelentéstételi…
Tovább olvasom >Három vármegye, ahol nem a karácsony a csúcs: nyáron száguld a kiskereskedelem
Országos szinten december a kiskereskedelem csúcshónapja: az ünnepi szezon és…
Tovább olvasom >