Tesco kampány az egészségesebb táplálkozásért – ingyen gyümölcs gyerekeknek

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 07. 29. 09:20

Új kampányt indított a Tesco az Egyesült Királyságban a gyümölcs- és zöldségfogyasztás ösztönzésére, miután kormányzati kutatások azt mutatják: tíz gyermekből és öt felnőttből csak egy fogyasztja el az ajánlott napi öt adag zöldséget és gyümölcsöt.

Az áruházlánc vásárlói friss zöldségek és gyümölcsök vásárlásakor személyre szabott Clubcard bélyegeket gyűjthetnek, amelyeket később Clubcard pontokra és vásárlási utalványokra válthatnak be. Emellett a Tesco extra Clubcard pontokat kínál a nyári időszakban friss gyümölcsök és zöldségek vásárlása után, illetve több más akcióval ösztönzi az egészségesebb választásokat.

A kampány részeként augusztus 4 és 17 között ingyenes gyümölcsöt biztosítanak a gyerekeknek a kasszáknál; várhatóan több mint 3,5 millió almát osztanak ki két hét alatt.

Ashwin Prasad, a Tesco vezérigazgatója elmondta, hogy a kereskedő szeretné elhárítani az akadályokat vásárlóik egészségesebb táplálkozásának útjából és támogatni a családokat az apró változtatások megtételében.

Az új kampány azt követően indul, hogy a kormány a szupermarketekre vonatkozó szigorúbb egészségügyi szabályozási terveket jelentett be a nyár folyamán. A Tesco azon kereskedők egyike volt, amelyek határozottan támogatták a kormány új, az Egyesült Királyságban az elhízás csökkentését célzó intézkedéseit.

A kormány egészségügyi minisztere, Wes Streeting üdvözölte a kezdeményezést, amely szerinte hozzájárulhat az elhízás elleni küzdelemhez és az egészségesebb táplálkozási szokások szélesebb körben történő terjedéséhez.

Kapcsolódó cikkeink