Tesco és WWF: közösen a klímaváltozás ellen
Innovatív projektet indított útjára a Tesco és a WWF. A program keretében a retailer olyan tejtermelő gazdaságokat támogat, amelyek klímabarát módszereket alkalmaznak az állatállományuk takarmánytermelése során.

Változatos növények, egészséges tehenek
A projekt célja az, hogy csökkentse a vásárlói kosár környezeti hatását.
A programban 15 farmer vesz részt a Tesco Fenntartható Tejtermelő Csoportjából. Ők 80%-os vetőmag-támogatást kaptak, amelyek által olyan növényeket termeszthetnek takarmányként, amely nagyon jó a termőtalajnak és az állatoknak.
A vetőmagkeverék számos előnnyel bír a füves legelőkhöz képest: nagyobb biodiverzitást biztosít, csökkenti a karbonlábnyomot, növeli a termőföld és a víz minőségét és egészségesebb állatállományt eredményez.
2016 óta a Tesco tejbeszállító gazdái 6,5%-kal csökkentették karbonkibocsájtásukat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >