Tesco- és Nestlé összefogás az Élelmiszerbankért
Összesen 11 millió forinttal támogatta őszi akciójával Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkáját. A jótékonysági akció keretében a Nestlé az október 1. és 14. között eladott Nestlé termékek értékének 1 százalékát ajánlotta fel jótékony célra, ennek értékét a Tesco megduplázta.
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület az összegből közel 120 ezer darab élelmiszercsomagot tud eljuttatni rászorulóknak. Az élelmiszercsomagokba az Élelmiszerbank élelmiszeripari partnerei által felajánlott, mentett élelmiszerek kerültek. Ezek jellemzően csomagoláshibás, szezonalitás miatt már nem eladható vagy raktáron maradt, lejárathoz közeli termékek, amelyek természetesen kiváló minőségűek, emberi fogyasztásra tökéletesen alkalmasak. //
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 10 ezer tonna élelmiszert mentett meg az Élelmiszerbank 2024-ben
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület 2024-ben összesen 10 359 tonna lejáratközeli…
Tovább olvasom >Magyar fiatalok ötleteit is várják: A fenntartható jövőért közös globális mentorprogramot indít a Nestlé és a UNESCO
A Nestlé és a UNESCO bejelentette globális együttműködését, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Újabb közel 60 milliót fordíthatnak helyi szervezetek fiatalok közösségi programjaira a Tesco pályázati programjával
Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >