Tesco: csökkenő élelmiszerhulladék-mennyiség
Tizenhét százalékkal csökkentette élelmiszerhulladékának mennyiségét a Tesco. A hipermarket-lánc a feleslegessé vált, de még felhasználható élelmiszereinek 63 százalékát adományozta jótékonysági szervezeteknek, közösségeknek és saját munkatársainak.
Jelenleg minden kilencedik ember éhezik a világon, miközben a világ élelmiszermennyiségének harmada kerül a kukába. 2013-ban a Tesco elhatározta, hogy komoly lépéseket tesz élelmiszerhulladékának csökkentése érdekében. A cég elköltelezett a fenntartható fejlődés iránt, s azt tűzte ki célul, hogy 2030-ra felére csökkenti a kidobott élelmiszerek arányát.
A Tesco azt is el akarja érni, hogy egyetlen gramm emberi fogyasztásra még alkalmas terméke se kerüljön a kukába. Ez a folyamat egyelőre 17 százaléknál tart.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >