Tesco Clubcard pontösszesítő kimutatás – a hűséges vevők jutalma
A negyedéves pontösszesítő kimutatás a Tesco Clubcard program legfőbb, magasan célzott kommunikációs eszköze,
amely minden Clubcard vásárlóhoz eljut. A pontösszesítő levélben a Clubcard-vevők pontjaikért vásárlási utalványokat és kedvezményekre jogosító kuponcsomagot kapnak, amelyet teljesen személyre szabottan, a vásárlási szokások alapján állítunk össze minden egyes vevő számára.
Sokkal költséghatékonyabb a saját vásárlókat megtartani, mint folyamatosan új vevőket szerezni, ezért a pontösszesítő kimutatás esetében a VÁSÁRLÓI HŰSÉG jutalmazására helyezzük a hangsúlyt.
A kuponok szerepe:
1. Hűséges vevők megtartása (akik a kategóriaköltésük nagy részét az adott márkára fordítják)
2. Kevésbé hűséges vevők lojalitásának növelése (akik a kategóriára fordított költésüket több márka között osztják szét)
3. Új vásárlók szerzése (akik már vásárolják az adott kategóriát, de nem költenek a márkára)
A pontösszesítő kimutatás esetében mindig a hűséges vevőket célozzuk meg először – megtartásuk elengedhetetlen a Tesco és a márkák legjobb teljesítményének eléréséhez. Ennek szükségességét az is bizonyítja, hogy a legtöbb márka esetében a saját vevők több mint 50 százaléka csak egyszer vásárol egy 13 hetes időszak alatt.
A Clubcard média további előnyei:
3 A több mint 1 milliós Clubcard-bázisnak köszönhetően lényegesen több releváns kontakt érhető el egy adott kategórián belül
3 A 3 vagy 6 kupon ajánlata azonnali forgalmat generál, és részvételre buzdít
3 Közvetlenül mérhető üzleti hatás és részletes értékelő riport, amely a szolgáltatás része
3 Egy levélen belül egymással nem versenytárs kuponok segítik a magasabb beváltást
A soron következő, júniusi pontösszesítő kimutatáshoz kapcsolódó kuponpromóció jelölési időszaka februárban zajlik. A részletekről érdeklődjön Tesco beszerzőjénél!
Kérdése van a kuponok célzásával kapcsolatban? További információ: infohungary@dunnhumby.com
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >