Tesco Clubcard pontösszesítő kimutatás – a hűséges vevők jutalma

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 01. 31. 02:05

A negyedéves pontösszesítő kimutatás a Tesco Clubcard program legfőbb, magasan célzott kommunikációs eszköze,
amely minden Clubcard vásárlóhoz eljut. A pontösszesítő levélben a Clubcard-vevők pontjaikért vásárlási utalványokat és kedvezményekre jogosító kuponcsomagot kapnak, amelyet teljesen személyre szabottan, a vásárlási szokások alapján állítunk össze minden egyes vevő számára.

Sokkal költséghatékonyabb a saját vásárlókat megtartani, mint folyamatosan új vevőket szerezni, ezért a pontösszesítő kimutatás esetében a VÁSÁRLÓI HŰSÉG jutalmazására helyezzük a hangsúlyt.

A kuponok szerepe:

1. Hűséges vevők megtartása (akik a kategóriaköltésük nagy részét az adott márkára fordítják)

2. Kevésbé hűséges vevők lojalitásának növelése (akik a kategóriára fordított költésüket több márka között osztják szét)

3. Új vásárlók szerzése (akik már vásárolják az adott kategóriát, de nem költenek a márkára)

A pontösszesítő kimutatás esetében mindig a hűséges vevőket célozzuk meg először – megtartásuk elengedhetetlen a Tesco és a márkák legjobb teljesítményének eléréséhez. Ennek szükségességét az is bizonyítja, hogy a legtöbb márka esetében a saját vevők több mint 50 százaléka csak egyszer vásárol egy 13 hetes időszak alatt.

A Clubcard média további előnyei:

3 A több mint 1 milliós Clubcard-bázisnak köszönhetően lényegesen több releváns kontakt érhető el egy adott kategórián belül

3 A 3 vagy 6 kupon ajánlata azonnali forgalmat generál, és részvételre buzdít

3 Közvetlenül mérhető üzleti hatás és részletes értékelő riport, amely a szolgáltatás része

3 Egy levélen belül egymással nem versenytárs kuponok segítik a magasabb beváltást

A soron következő, júniusi pontösszesítő kimutatáshoz kapcsolódó kuponpromóció jelölési időszaka februárban zajlik. A részletekről érdeklődjön Tesco beszerzőjénél!

Kérdése van a kuponok célzásával kapcsolatban? További információ: [email protected]

Kapcsolódó cikkeink