Tesco a mellrák ellen
A mellrák elleni küzdelem ügyét a Tesco is szívén viseli, ezért októberben újra csatlakozott a Go Pink! elnevezésű nemzetközi kampányhoz, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a mellrák megelőzésének fontosságára.
Az október 1. és 31. között futó kampány sikerét a vásárlók a rózsaszín Go Pink! címkés gombák megvásárlásával támogathatják. A Tesco a partnereit is bevonta a kezdeményezésbe, így minden eladott csomag után az áruház és szállítói is 5-5 forintot ajánlanak fel a Debreceni Onkológiai Betegekért Alapítvány számára. A gombák mellett további termékek is szerepelnek a kezdeményezésben: a szintén Go Pink! matricával jelölt orchideák, korallvirágok, cserepes rózsák eladása után a vállalat a szállítóival közösen cserepenként 100 forinttal támogatja az Alapítvány munkáját. //
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 36 millió forintot gyűlt össze a Tesco és az Ökumenikus Segélyszervezet adventi kampányában
Több mint 36 millió forintot gyűjtött a Tesco áruházlánc az…
Tovább olvasom >Újrahasznosított háztartási hulladékból készült karácsonyfa és újrahasznált vállfák a Tescóban
Az ünnepek előtt két, hulladékból készült karácsonyfát állítottak fel a…
Tovább olvasom >Még több növényi alapú húsalternatíva a Tescotól
Kiterjesztette saját márkás, növényi alapú húskészítményeit a Tesco. A brit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Equilor: 4 százalékkal bővülhet a magyar gazdaság az idén
A magyar gazdaság 4 százalékkal bővülhet az idén a tavalyi,…
Tovább olvasom >Neves szakemberek bevonásával jött létre a Net Zero Advisory Board a karbonsemleges magyar gazdaságért
Egyedülállóan széles összefogásban, neves szakemberekkel megalakult a Net Zero Advisory…
Tovább olvasom >ITM-GVH-MNB: Megerősített együttműködés a fogyasztók védelméért
Megújította a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok kiszűrését célzó együttműködési…
Tovább olvasom >