Tesco a mellrák ellen
A mellrák elleni küzdelem ügyét a Tesco is szívén viseli, ezért októberben újra csatlakozott a Go Pink! elnevezésű nemzetközi kampányhoz, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a mellrák megelőzésének fontosságára.
Az október 1. és 31. között futó kampány sikerét a vásárlók a rózsaszín Go Pink! címkés gombák megvásárlásával támogathatják. A Tesco a partnereit is bevonta a kezdeményezésbe, így minden eladott csomag után az áruház és szállítói is 5-5 forintot ajánlanak fel a Debreceni Onkológiai Betegekért Alapítvány számára. A gombák mellett további termékek is szerepelnek a kezdeményezésben: a szintén Go Pink! matricával jelölt orchideák, korallvirágok, cserepes rózsák eladása után a vállalat a szállítóival közösen cserepenként 100 forinttal támogatja az Alapítvány munkáját. //
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Több mint 4000 drogériatermékre kínál 30%-os kedvezményt a Tesco
Június 5-től több mint 4000 szépségápolási, vegyi- és papírárutermék kapható…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ az inflációról: Ezt nem mi csináljuk!
Áprilishoz képest májusban az árrésstop ellenére 0,6 százalékkal emelkedtek az…
Tovább olvasom >PwC Global Top100 felmérés: A világ 100 legnagyobb vállalatának piaci értéke új csúcson
A világ 100 legnagyobb vállalatának piaci értéke 7%-kal, összesen 2,8…
Tovább olvasom >KSH: májusban a fogyasztói árak átlagosan 4,4 százalékkal haladták meg az előző év azonos hónapi értékeket
2025. májusban a fogyasztói árak átlagosan 4,4 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >