Tesco a mellrák ellen
A mellrák elleni küzdelem ügyét a Tesco is szívén viseli, ezért októberben újra csatlakozott a Go Pink! elnevezésű nemzetközi kampányhoz, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a mellrák megelőzésének fontosságára.
Az október 1. és 31. között futó kampány sikerét a vásárlók a rózsaszín Go Pink! címkés gombák megvásárlásával támogathatják. A Tesco a partnereit is bevonta a kezdeményezésbe, így minden eladott csomag után az áruház és szállítói is 5-5 forintot ajánlanak fel a Debreceni Onkológiai Betegekért Alapítvány számára. A gombák mellett további termékek is szerepelnek a kezdeményezésben: a szintén Go Pink! matricával jelölt orchideák, korallvirágok, cserepes rózsák eladása után a vállalat a szállítóival közösen cserepenként 100 forinttal támogatja az Alapítvány munkáját. //
Kapcsolódó cikkeink
Nébih: fehérbabot hívott vissza a Tesco
Rovarirtószer lehetséges jelenléte miatt fehérbabot hívott vissza a forgalomból a…
Tovább olvasom >Nébih: a Tesco is visszahívott kölesgolyót a forgalomból
Szalmonella lehetséges jelenléte miatt a Tesco-Global Zrt. is visszahívott extrudált…
Tovább olvasom >57 millió forint országszerte a helyi fiatalok és közösségek jövőjére: elstartolt a Tesco új pályázati programja
„Start a jövőért” néven indult útjára október 14-én a Tesco…
Tovább olvasom >További cikkeink
Érdemes a hazai szárnyasokat választani Márton-nap alkalmából
Idén sem hiányozhat a Márton napi asztalról a libapecsenye. A…
Tovább olvasom >Márton-nap előtt: drágulásra számíthatunk a liba és kacsa esetében?
November 11-én, Szent Márton napján a hagyomány szerint libát illik…
Tovább olvasom >Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >