Tesco áruházak – idén számtalan médiainnováció!
A Tesco-Globál Áruházak Zrt. és a POS Services Kft. idei törekvései közé tartozik minél innovatívabb megjelenési lehetőségeket kínálni, közösen kidolgozni azokat a Tesco-beszállítókkal.
Példaértékű a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. multipackok bevezetését támogató, április közepétől indult kampánya, melyben jelentős fókuszt kaptak a Tesco áruházak másodkihelyezései, reklámfelületei.
A teljes Tesco hipermarketláncot lefedő kommunikációban már a külső fotocellás ajtón találkozott a vásárló a Heineken multipack hirdetésével. A POS Services Kft.-vel együtt dolgozva, az ACG Reklámügynökség által készített tervek alapján egy olyan, csillag alakú, tükörfóliás megoldás került a kreatívra, mely már messziről csillogott, vonzva így a tekinteteket.
A fotocellás ajtó mellett bejárati biztonsági kapu, valamint megállító tábla is helyet kapott a mixben, a tükörfólia itt sem maradt el.
A vevőtérben további érdekességgel találkozhatott a vásárló: korábban soha nem látott gondolavég-dekoráció, illetve bizonyos helyszíneken monitorral kombinált raklapmegjelenés kapott helyet. A gondolavégen minden Heineken-polcél, -polcalj és -tető egyedi dekorációt kapott, és egy különleges színpadmakett hirdette az új multipack-termékeket.
Apjok Szabina (Tesco-Globál Áruházak Zrt.), Neff Nikolett (POS Services Kft) és munkatársaik azon dolgoznak, hogy a jövőben további egyedi, ötletes és sikeres kampányok lebonyolítását tudják megvalósítani a beszállítók számára
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >