Terre d’Italia néven nyitott új üzletet az olasz Carrefour Milánóban
Az 50 négyzetméteres zászlóshajó üzletben a fő hangsúly a borszekció van, ahol 15 üveges bor kapható válogatott gasztronómiai különlegességek mellett és ebédidőben rizottókat és más finomságokat is felszolgálnak.
A vásárlási élmény mellett a Carrefour hetente rendezvényeket is tart az üzletben kiválasztott borospincékkel együttműködve.
Az áruház hétfőtől vasárnapig, 10:00 és 22:00 óra között tart nyitva.
Az üzlet megnyitása előtti hónapokban a Carrefour az új üzletben árusított termékek minőségével és jellemzőivel kapcsolatban külön képzést tartott a személyzetnek.
Az együttműködők lehetőséget kaptak arra, hogy felkeressék a bor- és sajtbeszállítókat a teljes választék alapos megismerése érdekében – többek között dedikált kóstolókon keresztül.
Bruno Moro, a Carrefour Italia kereskedelmi igazgatója szerint
– az eladási adatok megerősítik, hogy a Terre D’Italia termékek – köztük a legújabb újdonságok, mint a Pinsa fresca és a Franciacorta Saten Filari del Lago – nagy kedveltségnek örvendenek vásárlóink körében, és az elkövetkező hónapokban új élelmiszer- és bortermékek lesznek kaphatók.
A Terre d’Italia Olaszország hagyományos termékeire – úgy mint extra szűz olívaolaj, pácolt húsok, focaccia, friss tésztafélék, sajtok és oldalom alatt álló borok – összpontosító prémium márka a Coldiretti olasz gazdaszövetséggeel való együttműködésre támaszkodik.
Az új üzletlánc a Carrefour Iper, a Carrefour Market és a Carrefour Express hagyományos üzletformátumok mellett jelenik meg.
Kapcsolódó cikkeink
Komoly gondok vannak a magyar borászatban
A 2024-es év a magyar szőlészet és borászat számára nehéz…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >Leáll a Carrefour az akciós újságok terjesztésével Franciaországban
Március 31-ével megszünteti a Carrefour a nyomtatott promóciós szóróanyagok terjesztését…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >