Terre d’Italia néven nyitott új üzletet az olasz Carrefour Milánóban
Az 50 négyzetméteres zászlóshajó üzletben a fő hangsúly a borszekció van, ahol 15 üveges bor kapható válogatott gasztronómiai különlegességek mellett és ebédidőben rizottókat és más finomságokat is felszolgálnak.
A vásárlási élmény mellett a Carrefour hetente rendezvényeket is tart az üzletben kiválasztott borospincékkel együttműködve.
Az áruház hétfőtől vasárnapig, 10:00 és 22:00 óra között tart nyitva.
Az üzlet megnyitása előtti hónapokban a Carrefour az új üzletben árusított termékek minőségével és jellemzőivel kapcsolatban külön képzést tartott a személyzetnek.
Az együttműködők lehetőséget kaptak arra, hogy felkeressék a bor- és sajtbeszállítókat a teljes választék alapos megismerése érdekében – többek között dedikált kóstolókon keresztül.
Bruno Moro, a Carrefour Italia kereskedelmi igazgatója szerint
– az eladási adatok megerősítik, hogy a Terre D’Italia termékek – köztük a legújabb újdonságok, mint a Pinsa fresca és a Franciacorta Saten Filari del Lago – nagy kedveltségnek örvendenek vásárlóink körében, és az elkövetkező hónapokban új élelmiszer- és bortermékek lesznek kaphatók.
A Terre d’Italia Olaszország hagyományos termékeire – úgy mint extra szűz olívaolaj, pácolt húsok, focaccia, friss tésztafélék, sajtok és oldalom alatt álló borok – összpontosító prémium márka a Coldiretti olasz gazdaszövetséggeel való együttműködésre támaszkodik.
Az új üzletlánc a Carrefour Iper, a Carrefour Market és a Carrefour Express hagyományos üzletformátumok mellett jelenik meg.
Kapcsolódó cikkeink
A borász szerint nem elég jó bort készíteni – élményt is kell adni
A borász szakma sokáig a szenvedélyről, a hagyományról és a…
Tovább olvasom >Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >A balatoni borok összekötik a múltat és a jelent, a termelőt és a fogyasztót
A bor nemcsak nemzetgazdasági tényező, hanem kultúra, történelem, az emberi…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >