Terre d’Italia néven nyitott új üzletet az olasz Carrefour Milánóban
Az 50 négyzetméteres zászlóshajó üzletben a fő hangsúly a borszekció van, ahol 15 üveges bor kapható válogatott gasztronómiai különlegességek mellett és ebédidőben rizottókat és más finomságokat is felszolgálnak.
A vásárlási élmény mellett a Carrefour hetente rendezvényeket is tart az üzletben kiválasztott borospincékkel együttműködve.
Az áruház hétfőtől vasárnapig, 10:00 és 22:00 óra között tart nyitva.
Az üzlet megnyitása előtti hónapokban a Carrefour az új üzletben árusított termékek minőségével és jellemzőivel kapcsolatban külön képzést tartott a személyzetnek.
Az együttműködők lehetőséget kaptak arra, hogy felkeressék a bor- és sajtbeszállítókat a teljes választék alapos megismerése érdekében – többek között dedikált kóstolókon keresztül.
Bruno Moro, a Carrefour Italia kereskedelmi igazgatója szerint
– az eladási adatok megerősítik, hogy a Terre D’Italia termékek – köztük a legújabb újdonságok, mint a Pinsa fresca és a Franciacorta Saten Filari del Lago – nagy kedveltségnek örvendenek vásárlóink körében, és az elkövetkező hónapokban új élelmiszer- és bortermékek lesznek kaphatók.
A Terre d’Italia Olaszország hagyományos termékeire – úgy mint extra szűz olívaolaj, pácolt húsok, focaccia, friss tésztafélék, sajtok és oldalom alatt álló borok – összpontosító prémium márka a Coldiretti olasz gazdaszövetséggeel való együttműködésre támaszkodik.
Az új üzletlánc a Carrefour Iper, a Carrefour Market és a Carrefour Express hagyományos üzletformátumok mellett jelenik meg.
Kapcsolódó cikkeink
Non-stop expressz élelmiszer-házhozszállítási szolgáltatást indít Dubaiban a Carrefour
A szolgáltatás keretében több mint 10 000 termék elérhető. Az…
Tovább olvasom >Nagyot változtak a borfogyasztási szokások: ma már a könnyedebb, gyümölcsös vörösborokat vásároljuk szívesen
Az ünnepi asztalról nem hiányozhat egy palack kiváló vörösbor, amely…
Tovább olvasom >87 üzletet vásárolna meg az AuGust az Ahold Delhaizetől Romániában
A romániai AuGust kényelmi üzletlánc tárgyalásokat folytat az Ahold Delhaize-vel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >