Termékei népszerűsítésére marketingkampányt indít a Pannonhalmi borvidék
A hegyközség nemrég pályázati támogatást nyert a borvidék egységes arculatának megtervezésére és honlap készítésére.
A borvidék új logója
a jövőben akár a tájegység
eredetjelzéseként, védjegyeként is
szolgálhatja a borvidék marketingcéljait. A
folyamatosan frissülő magyar-angol nyelvű honlap átfogó
tájékoztatási funkciót tölthet be a
jövőben a borvidék népszerűsítésében,
a turisztikai vonzerő növelésében. Ennek
érdekében a hegyközség aktív
együttműködésre törekszik a települések
önkormányzataival, a térségben működő
vendéglátósokkal, szállásadókkal
és természetesen a vendégeket váró
borászatokkal. Hozzátette azt is, hogy újabb
sikeres pályázat alapján, várhatóan
májusban a borvidéket övező jelentősebb
útvonalaknál tájékoztató táblákat
helyeznek el, illetve további céljaik közt
megemlítette egy, a borvidéket bemutató
reprezentatív könyv elkészítését
is.
2009. a borok elnevezéséről
szól, az EU jogharmonizálása miatt megváltoznak
a régi, megszokott nevek, helyükre újak kerülnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >