Termékbevezetés és jótékonyság a Barnängennél
A svéd Barnängen bőrápolási márka a társadalmi felelősségvállalás területére is kiterjeszti a gondoskodást. Október 1-én indított jótékonysági projektjének keretében 2018. október 1. és 2019. március 31. között minden Rossmann-, dm-, Müller-drogériában és INTERSPAR áruházban megvásárolt Barnängen-termék után 10 Ft-ot adományoz az SOS Gyermekfalvak Magyarország számára.
A márka ezzel egy időben, októbertől bevezeti új vegán, szilikon- és parabénmentes kézkrémeit, melyek a Barnängen egyedi összetételű Cold Creamjét tartalmazzák. Az új termékek háromféle, száraz (Balans), érzékeny (Kärlek), valamint extra száraz (Lycka) bőrre kifejlesztett változatban csatlakoztak a márka tusfürdő és testápoló termékeihez az üzletek polcain.
Kapcsolódó cikkeink
A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Két új felsővezető a Rossmann-nál
A Rossmann Magyarország felsővezetői csapatának bővítésével új lendületet kap a…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >