Termékbevezetés és jótékonyság a Barnängennél
A svéd Barnängen bőrápolási márka a társadalmi felelősségvállalás területére is kiterjeszti a gondoskodást. Október 1-én indított jótékonysági projektjének keretében 2018. október 1. és 2019. március 31. között minden Rossmann-, dm-, Müller-drogériában és INTERSPAR áruházban megvásárolt Barnängen-termék után 10 Ft-ot adományoz az SOS Gyermekfalvak Magyarország számára.
A márka ezzel egy időben, októbertől bevezeti új vegán, szilikon- és parabénmentes kézkrémeit, melyek a Barnängen egyedi összetételű Cold Creamjét tartalmazzák. Az új termékek háromféle, száraz (Balans), érzékeny (Kärlek), valamint extra száraz (Lycka) bőrre kifejlesztett változatban csatlakoztak a márka tusfürdő és testápoló termékeihez az üzletek polcain.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >Digitális korszakváltás a Rossmann-nál – újabb 30 digital signage eszközt helyez ki a drogéria
A Rossmann Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett digitális fejlesztései terén: július…
Tovább olvasom >Gyermekkórházakat támogat a MOHU a jótékonyságra felajánlott REpont palackok árából
Mintegy 230 millió forint támogatást juttatott a MOHU MOL Hulladékgazdálkodási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >